اخبار فناوری و تکنولوژیفناوری

ارائه و ارائه خدمات همراه اول در نمایشگاه فناوری هایتک سوریه

پایگاه تحلیلی خبری پی ام آپ (pmup.ir):

Mobar Awl با شرکت در نمایشگاه بین المللی فناوری سوریه (HiTech 2023)، آخرین دستاوردها و خدمات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده است.

به گزارش پی ام آپ به نقل از شرکت ارتباطات سیار ایران، این شرکت در نهمین نمایشگاه بین المللی فناوری پیشرفته سوریه با موضوع آینده دیجیتال در چشم انداز حضور دارد که در سه حوزه «زندگی دیجیتال» دستاوردهایی داشته است. راه حل های کسب و کار» و «شبکه و زیرساخت های امنیتی». نوین در معرض دید تجار و شرکت های کشورهای مختلف قرار گرفته است که با استقبال خوب بازدیدکنندگان مواجه شده است.

در دو روز نخست این نمایشگاه، وزیر ارتباطات سوریه و معاونانش، سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه و میثم عابدی، معاون فناوری و نوآوری وزیر فناوری اطلاعات و ارتباطات با حضور در نمایشگاه، از غرفه همراه اول بازدید کرد.

این نمایشگاه پنج روزه که از 27 خرداد آغاز شده است تا 31 خرداد 1402 ادامه دارد.

نمایشگاه Hi-Tech سوریه جایگاه خود را به عنوان مهمترین نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات در سوریه تثبیت کرده است که می تواند فرصتی برای آشنایی با جدیدترین نرم افزارها و فناوری های مورد استفاده در حوزه ارتباطات و اقتصاد دیجیتال باشد.

نمایشگاه هایتک سوریه به عنوان تنها نمایشگاه تخصصی IT و ICT در این کشور مکانی را برای شرکت های تخصصی در زمینه های فوق الذکر فراهم کرده است و همچنین مکانی است که بازدیدکنندگان اعم از متخصصان، بازرگانان، مدیران و مسئولان مرتبط و علاقمندان از صنعت ICT می تواند برای تبادل تجربیات، نشان دادن ایده های جدید و نقش موثری در گسترش و توسعه صنعت ICT سوریه و اقتصاد دیجیتال با یکدیگر گفتگو کند.

این مقاله که اکنون درحال مطالعه آن بودید با عنوان ارائه و ارائه خدمات همراه اول در نمایشگاه فناوری هایتک سوریه

که در تاریخ 2023-06-10 15:18:59 در پی ام آپ درج شده است توسط موتور جستجوی پی ام آپ جمع آوری شده است
به نقل از www.entekhab.ir

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا