اخبار روز

ارائه خدمات به اتباع خارجی با کارت شناسایی جدید

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع خارجی و مهاجرتی استانداری کرمان، روح الله خذری پور عصر دوشنبه در نشست با اعضای شورای مهمانشهر (مسکن مهاجرین) در بردسیر افزود: بر اساس توافق صورت گرفته در بخش اتباع خارجی، بلافاصله در سطح استان و به ویژه در شهرهای میزبان، کلیه خدمات فقط با شناسنامه جدید و مدارک معتبر ارائه می شود.

وی ادامه داد: افرادی که کارت و مدارک خود را تمدید نکرده و کارت جدید دریافت کرده اند شهروند غیرمجاز محسوب می شوند و طبق قانون با آنها رفتار خواهد شد.

مدیرکل امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری کرمان تاکید کرد: شوراهای امور کشوری برای استفاده حداکثری از امکانات و تقویت امور و رفع مشکلات و مشکلات مردم تدابیر لازم را اتخاذ کنند. وی تصریح کرد: شهرهای میزبان از ظرفیت های اجتماعی و اقتصادی بالایی برخوردارند، وظیفه آنها به روز بودن و عملیاتی کردن آنهاست.

وی گفت: شورا باید از مسئولیت‌پذیری فاصله گرفته و نقش محوری خود را در هدف‌گذاری و تصمیم‌گیری در امور زیربنایی تقویت کند و مانند یک لوکوموتیو با اقدامات هوشمندانه و مؤثر برای پیشبرد امور، موتور محرکه باشد.

خزری پور ادامه داد: در این راستا اداره کل امور خارجه و مهاجرت استانداری تنها از برنامه های هدفمند و موثر حمایت می کند.

وی تصریح کرد: شورا باید سریعا برنامه های خود را برای افزایش منابع درآمدی برای تقویت اقدامات فرهنگی، مذهبی، عمرانی و غیره ارائه دهد ضمن اینکه عوارض دریافتی از ساکنان و درآمد فضاهای تجاری شهرهای میزبان بر اساس نظر مقام مسئول باشد. به این ترتیب درآمدها واقعی شود و فقط به نفع چند شرکت نباشد، بلکه همه ساکنان و عموم مردم بتوانند از این منابع بهره مند شوند.

به گزارش ایرنا، در استان کرمان دو مهمانسرا در شهرستان های بردسیر و رفسنجان وجود دارد که حدود 12 هزار مهاجر در آن ساماندهی و ساکن هستند.
این شهرهای میزبان تحت نظارت و اداره اداره کل امور کشور و استانداری کرمان بوده و توسط شورایی اداره می شوند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا