اخبار روز سینما

«ادل» به خاطر فساد جنسی بازیگران سینما از دنیای هنر خداحافظی کرد!

«آدل هانل» بازیگر مشهور سینمای فرانسه و برنده جایزه کن در نامه ای سرگشاده اعلام کرد که در ۳۴ سالگی تصمیم به کناره گیری از سینمای فرانسه گرفته است.

به گذارش پی ام آپ – تبعیض، تجاوز و تجاوز به بازیگران زن و زیردستان توسط گروه های فیلمبرداری یکی از دلایل اصلی خداحافظی ادل از سینما و بهانه ای محکم برای مبارزه با این افراد است.

«ادل» به خاطر فساد جنسی بازیگران سینما از دنیای هنر خداحافظی کرد!

به گزارش پی ام آپ، ادل در نامه ای که در رسانه ها منتشر شد نوشت: افرادی که در این صنعت فعالیت دارند، افرادی که نام‌ و شهرتی جهانی دارند همچون جرارد دپاردیوس، رومی پولانسکی، دومینیک بوتونات و..

آنها با همکاری یکدیگر سعی در سرکوب جنبش “می تو” در فرانسه دارند تا کسی از فساد اخلاقی آنها مطلع نشود.

آنها از اینکه من و سایر قربانیانشان سر و صدای زیادی به پا می کنیم ناراحت هستند زیرا انتظار دارند ما در سکوت محو شویم و بمیریم!

آنها حاضرند برای دفاع از رؤسا و دوستان متجاوز خود، که آنقدر ثروتمند هستند، هر کاری انجام دهند که فکر می کنند به گونه ای برتر تعلق دارند که تنها هدفش حمله و تجاوز به زنان و زیردستانشان است.”

در مراسم جوایز سزار 2020، “اسکار فرانسوی” زمانی که رومی پولانسکی به مواد مخدر و تجاوز به چندین خردسال از جمله یک دختر 13 ساله متهم شد، به طرز باورنکردنی برنده جایزه سزار بهترین کارگردانی شد، اَدل هنل و سایر همراهانش به نشانه اعتراض سالن را ترک کردند،

به گفته شاهدین در مراسم اَدل حین ترک مراسم با فریاد کلماتی همچون «پدوفیلی‌ها، متجاوزین و..» مراسم را ترک کرده است.

در سال‌های اخیر، بسیاری از کارگردانان و بازیگران برجسته فرانسوی با اتهاماتی همچون تعرض و تجاوز مواجه شده‌اند، اما به دلایلی پرونده‌های آنها توسط رسانه‌ها، پلیس و دادگاه‌ها به‌طور جدی بررسی نمی‌شود.

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا