اخبار روز سینما

ادالت سویم همکاری‌اش با سازندۀ ریک و مورتی را قطع کرد

تریلر فیلم The Challenge، اولین فیلمی که ساخته شده منتشر می شود: احتمالاً تا کنون نام رقابت رقابتی فضایی سال ۱۹۶۱ روسیه این نبرد را برد و اولین انسان را از جو زمین فرس خارج کرد.

باری دیگر نبرد بین این دو کشور چند سال شکل گرفت، اما بار بر سر فرستادن انسان نبود بر سر ساخت یک فیلم در خارج از جو زمین بود که این بار هم روسیه زودتر آمریکا این کار را انجام داد تا فیلم در خارج از جو را انجام دهد. زمین بزد؛ این فیلم به چالش کشیدن (The Challenge 2023) نام دارد. تریلری نیز از این فیلم منتشر شده است که می توانید آن را در انتهای این پست مشاهده کنید.

جا دارد اشاره کند که آمریکا نیز در حال ساخت اولین فیلمش در می باشد، کارگردانی این به درمان داگ لیمان لیمان لیمان لیمان لیمان لیمان لیمان لیمان لیمان لیمان لیمان لیمان لیمان لیمان لبه فردا (Edge of Tomorrow 2014) می باشد و «تام کروز» در این فیلم ایفای نقش می کند.

اما فیلم، این فیلم داستان یک زن جراح روایت می کند که باید فضانورد که بسیار مریض را کند تا او فوراً به زمین زمین است.

این فیلم توسط «کلیم شیپنکو» کارگردانی شده است. فیلمبرداری در بین تاریخ ۵ تا ۱۷ سال ۲۰۲۱ در ایستگاه فضایی بین‌المللی انجام شده است. حدود ۳۰ ۴۰ دقیقه این فیلم در فضا است و مابقی فیلم روی زمین در استودیوها و لوکیشن واقعی فیلمبرداری شده اند.

این فیلم قرار است اکران خودش در سینما را در تاریخ ۱۲ آوریل سال ۲۰۲۳ آغاز کند.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا