اخبار روز سینما

احیای نام یکی از فیلم های ایرج قادری در دهه 50/ حضور محمدرضا گلزار در فیلم جدید حمید نعمت الله!

حمید نعمت‌اله چهارسال بعد از ساخت فیلم «قاتل و وحشی»، برای فیلم جدید خود با نام «بت» متقاضی پروانه ساخت شده، فیلمی که شاید با حضور محمدرضا گلزار جلوی دوربین برود.

به گزارش پی ام آپ، حمید نعمت اله که چهار سال است آخرین فیلم خود را با نام «قاتل و وحشی» می سازد، به تازگی برای ساخت فیلم جدیدش به نام «بت» درخواست پروانه ساخت داده است. پیش از این ایرج قادری در سال ۱۳۵۵ فیلمی با همین نام با بازی بهروز وثوقی و ناصر ملک مطیعی منتشر کرد. کامران قدکچیان در دهه هفتاد فیلم «زخمی» را بر اساس این نمایشنامه ایرج قدری کارگردانی کرد.

فیلم جدید نعمت اله قطعا از نظر مضمون هیچ ارتباطی با فیلم زنده یاد ایرج قدری نخواهد داشت اما شاید انتخاب این نام ادعایی بر ایمان به این کارگردان فقید باشد. کارگردانی که نعمت اله تجربه دستیاری در فیلم «می خواهم زنده بمانم» را داشت.

گفته می شود نعمت اله قصد دارد بار دیگر از محمدرضا گلزار در فیلم «بت» استفاده کند. آنها پیش از این در فیلم «بوتیک» همکاری موفقی را با هم تجربه کرده اند. آخرین حضور گلزار در سینما در فیلم «رحمان 1400» بود که پس از آن این بازیگر در هیچ پروژه سینمایی دیگری حضور نداشت.

حمید نعمت اله در حالی برای ساخت فیلم جدیدش درخواست پروانه ساخت داده است که اکران عمومی آخرین فیلم او «قاتل و وحشی» همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد. البته چندی پیش سازمان سینمایی مجوز اکران بین المللی این فیلم را صادر کرد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا