اخبار روز سینما

فصل های بعدی سریال شیکاگو فایر، بدون حضور “تیلور کینی” ساخته می شود!

چهارشنبه گذشته در حالی که اخباری مبنی بر پایان فصل یازدهم سریال Chicago Fire منتشر شد، حضور کمرنگ قهرمان اصلی آن، تیلور کینی، عامل گمانه زنی های مختلف در فضای مجازی شد.

این گمانه زنی ها زمانی به وجود آمد که از فصل 7 به بعد، روند حذف و معرفی شخصیت های جدید این سریال کاملا بدنام بود و ورود شخصیت های جدید به Chicago Fire در ذهن مخاطب منطقی نبود.

به گفته برخی منتقدان، اگرچه این سریال اکشن با استفاده از صحنه های هیجان انگیز و هیجان انگیز توانسته مخاطبان خود را حفظ کند، اما تغییر شخصیت های سریال اندکی بر اصالت آن تاثیر گذاشته و برخی از بینندگان معتقدند که در آخرین یا در دو فصل به دلیل معرفی شخصیت‌های جدید، کیفیت سریال کاهش یافته است.

این گروه از منتقدان به تغییر شخصیت‌های سریال نیز اشاره می‌کنند که بدون شک تغییر شخصیت‌ها هنرمندانه و در قالب یک داستان یا اتفاق جداگانه توسط کارگردان انجام می‌شود، اما نباید فراموش کرد که شخصیت یا شخصیت های سریال در ذهن مخاطب نقش می بندد و تغییر می کند. بسیاری از آنها می توانند به تم اصلی آسیب بزنند.

از سوی دیگر، گمانه زنی های مطرح شده در خصوص غیبت احتمالی تیلور کینی در برخی رسانه ها به دلیل پایان قرارداد وی و همچنین امضای قراردادهای جدید مورد توجه قرار گرفته و در نهایت نشان می دهد که اگرچه کینی در ادامه حضور دارد. شیکاگو فایر به دلیل مشکلاتی که در پروژه های دیگر دارد، احتمالا حضور بسیار ضعیفی خواهد داشت.

این در حالی است که آخرین اخبار حاکی از آن است که این بازیگر 41 ساله به دلیل برخی کاهش بودجه در روند تولید فیلم Chicago Fire به فکر عقد قرارداد برای حضور در پروژه های دیگر افتاده است.

شیکاگو فایر مجموعه‌ای تلویزیونی است که توسط مایکل برانت و درک هاس ساخته شده و دیک ولف تهیه کننده آن است. این سریال که در واقع داستان یک ایستگاه آتش نشانی و آتش‌نشان‌های آن است از 10 اکتبر سال 2012 میلادی تا ماه گذشته میلادی در قالب 236 قسمت پخش شده است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا