اخبار ورزشی

تصمیم گیری جدید در داوری فینال جام حذفی!

خداداد افشاریان درباره انتخاب داور ایرانی یا خارجی برای دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال در فینال جام حذفی؛ وی با اشاره به اینکه فوتبال ایران لیگ فرسایشی را پشت سر گذاشته است، گفت: مدینه فاضله ما این است که حق به حق می رسد. انتخاب داور خارجی برای دربی 101 کوتاه ترین راه است و ما می توانیم از شما و تصمیماتی که گرفته می شود حمایت کنیم. اما نظر ما این است که با توجه به اینکه این یک بازی ایرانی است باید با قضاوت داوران ایرانی انجام شود.

وی ادامه داد: بازی های قبلی و همچنین رویاهای قبلی این دو تیم در لیگ، این بازی را حساس کرده است. سعی می کنیم با هماهنگی لازم یک داور خوب انتخاب کنیم و حتی شاید دو کمک داور پشت دروازه قرار دهیم تا هواداران فوتبال نگران نباشند.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: داوران اشتباه تاثیرگذاری مرتکب شدند که اشتباه کوچکی نبود اما باید تلاش کنیم تا اشتباه را اصلاح کنیم. من هم بی گناه نیستم و ممکن است در برخورد داوران اشتباه کرده باشم. این را قبول دارم اما یادتان باشد که توانایی داوران ربطی به تشکیل کمیته داوران ندارد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا