اخبار ارز دیجیتال

احتمال افت قیمت پپه قورباغه افزایش یافته است!

زمان مطالعه: < 1 دقایق

به گزارش Crypto News، یکی از نهنگ های بزرگ میم سکه Pepe در اقدامی قابل توجه 4.23 میلیارد توکن PEPE معادل 15.6 میلیون دلار را به صرافی Binance منتقل کرده است. این انتقال که توسط کارگزار بلاک چین Lookonchain مشاهده شد، درست پس از ثبت نام Pepe در بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان صورت گرفت.
انتقال قابل توجه این نهنگ موجی از گمانه زنی ها را در مورد کاهش احتمالی قیمت این توکن در آینده نزدیک به راه انداخته است. میانگین هزینه خرید این توکن ها توسط نهنگ مذکور 0.0000002535 دلار گزارش شده است که نشان دهنده سود احتمالی حدود 14.5 میلیون دلار برای او است.
با وجود نگرانی‌های فزاینده در مورد ماهیت سوداگرانه Pepe Token، توکن مبتنی بر میم شاهد افزایش قیمت قابل توجهی بوده است. بر اساس اطلاعات به دست آمده از CoinGecko، قیمت این ارز دیجیتال در 24 ساعت گذشته بیش از 30 درصد افزایش یافته است. ارزش بازار این میم کوین به بیش از 1.4 میلیارد دلار رسیده است و در حال حاضر در رتبه 41 در بین ارزهای دیجیتال قرار دارد.
تیم Lookonchain همچنین گزارش داد که نهنگ مذکور روی توکن TURBO نیز سرمایه گذاری کرده و 755 میلیون از این توکن را خریداری کرده است که در حال حاضر 605000 دلار ارزش دارد.

احتمال کاهش قیمت پپه قورباغه افزایش یافته است! اولین بار در Cryptocurrency News. ظاهر شد.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا