اخبار روز سینما

بعد از اعتصاب نویسندگان آمریکایی این بار نوبت به بازیگران این کشور رسید!/ با این اعتصاب، تولیدات هالیوود صفر می‌شود؟

ما سعی کردیم در مقاله با احتمال اعتصاب بازیگران هالیوود; تولیدات هالیوود صفر می شود؟ نیاز شما را برآورده کنیم چون نیاز است تا از اخبار روز با خبر باشید و همچنین خوشحال خواهیم شد که نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

احتمال اعتصاب بازیگران هالیوود به دنبال جنجال های جدید در صنعت سینمای هالیوودغ در این صورت، آیا تولیدات هالیوود صفر خواهد بود؟

به گفته اعضای انجمن بازیگران سینمای آمریکا، احتمال اعتصاب بازیگران هالیوود در آستانه مذاکرات، قرارداد با انجمن تهیه کنندگان فیلم و تلویزیون (AMPTP) قوت گرفت. از دو ماه پیش انجمن نویسندگان هالیوود دست به اعتصاب زده است و اگر در صورت شکست مذاکرات، بازیگران صنعت سینمای هالیوود نیز دست به اعتصاب بزنند، عملا می توان گفت که تولیدات این کمپانی بزرگ سینمایی صفر خواهد بود.

 

احتمال اعتصاب بازیگران هالیوود بیشتر شد

اعضای انجمن بازیگران سینمای آمریکا آنها با 97.91 درصد آرا مجوز اعتصاب را در آستانه مذاکرات قرارداد با اتحاد تهیه کنندگان فیلم و تلویزیون (AMPTP) دادند.

به گفته این انجمن، نزدیک به 65000 عضو در این رای شرکت کردند و میزان مشارکت 47.69 درصد بود.

البته این رای به معنای اعتصاب فوری اتحادیه بازیگران نیست، بلکه حامل این پیام است که اگر طرفین تا نیمه شب 30 خرداد به توافق نرسند، اعتصاب تشکیل خواهد شد.

بعد از اعتصاب نویسندگان آمریکایی این بار نوبت به بازیگران این کشور رسید!/ با این اعتصاب، تولیدات هالیوود صفر می‌شود؟

اگر بازیگران هم اعتصاب کنند بسته به اعتصاب. انجمن نویسندگان آمریکا با ورود به دومین ماه خود، تولید هالیوود عملاً به صفر میرسد.

انجمن کارگردانان آمریکا (DGA) اخیرا با اتحادیه تولیدکنندگان توافق شده است.

رئیس انجمن بازیگران از شرکت کنندگان در رای گیری تشکر کرد و گفت:

ما گرد هم می آییم و با اتحاد خود برای ایجاد یک قرارداد جدید کار می کنیم که سهم ما در این صنعت قابل توجه را ارج می نهد، مدل جدید کسب و کار پخش و دیجیتال را منعکس می کند و همه نگرانی های ما را برطرف می کند.

یکی دیگر از مسئولان انجمن گفت: این مجوز به این معناست که ما از موضع قدرت وارد مذاکرات خود می شویم تا بتوانیم معامله ای را که اعضا می خواهند و شایستگی آن را دارند، انجام دهیم.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا