اخبار روز سینما

اجرای زنده فوق العاده توسط دکتر محمد اصفهانی [+ویدیو]

اخیرا ویدیویی از اجرای زنده فوق العاده توسط دکتر محمد اصفهانی در این فضا منتشر شد که بازتاب گسترده ای داشت و به سرعت توسط کاربران در فضای مجازی منتشر شد.

اجرای محمد اصفهانی در برنامه آوای جداوی به سرعت توجه رسانه ها و ویدئو را به خود جلب کرد اجرای زنده توسط دکتر محمد اصفهانی به سرعت در فضای مجازی پخش می شود. می توانید این مقاله را ادامه دهید اجرای زنده محمد اصفهانی چشم انداز

اجرای زنده فوق العاده توسط دکتر محمد اصفهانی

اجرای زنده فوق العاده از دکتر محمد اصفهانی اجرای زنده توسط دکتر محمد اصفهانی

محمدمهدی واعظی اصفهانی شناخته شده به عنوان محمد اصفهانی وی متولد 23 تیر 1345 در تهران، خواننده و ترانه سرای سنتی و پاپ ایرانی و دارای مدرک درجه یک هنری در رشته آواز موسیقی سنتی ایران است. وی در تهران و در خانواده ای اصفهانی به دنیا آمد.

محمد اصفهانی در سال 1376 از دانشگاه علوم پزشکی ایران فارغ التحصیل شد و موسیقی ایرانی را نزد محمدرضا شجریان و آموزشگاه علی جهاندار فرا گرفت. اصفهانی ابتدا با اجرای آثاری بر اساس اشعار شاعران معاصری چون فریدون مشیری و همچنین اجرای تیتراژ سریال وارد عرصه خوانندگی شد.

اجرای زنده محمد اصفهانی

اجرای محمد اصفهانی در برنامه «صداهای جادویی» را در زیر مشاهده می کنید:

برای مشاهده ویدیوهای بیشتر پرطرفدار در فضای مجازی بخش ویدیوهای ویروسی به وب سایت پی ام آپلود مراجعه کنید.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا