اخبار روز سینما

نگاهی به حرف و حدیث‌های پدر خوانده! / جنجال بهار قاسمی در قسمت هفتم! + عکس

سریال یا رئالیتی شو پدرخوانده با گردانندگی کامبیز دیرباز و دورهمی بازیگران محبوب سینمای ایران با بازی مافیا است. این برنامه به کارگردانی سعید ابوطالب و بازیگران محبوبی همچون مجید واشقانی ، پژمان بازغی ، بهاره افشاری ، ترلان پروانه ، امیرعلی نبویان در آن حضور دارند.

هفتمین قسمت از رئالیتی شو «پدرخوانده» که شامل اولین مسابقه گروه سوم بود، با حواشی و حذفیات همراه بود، جرقه این حواشی از صحبت های کنایه آمیز رامین راستاد خطاب به بهاره افشاری بود و با واکنش سید جواد هاشمی و کامبیز دیرباز رو به رو شد.

به گزارش پی ام آپ، جمعه 24 شهریور ماه، هفتمین قسمت از نمایش رئالیتی «پدرخوانده» به تهیه کنندگی و کارگردانی سعید ابوطالب برای اولین بار کلید خورد. در این قسمت گروه سوم این رئالیتی شو اعلام شد و اولین مسابقه خود را برگزار کردند. طبق روال معمول قبل از شروع اولین مسابقه مراسم معرفی برگزار شد و از شرکت کنندگان خواسته شد که اگر حرفی برای گفتن دارند صحبت کنند.

نگاهی به حرف و حدیث‌های پدر خوانده! / جنجال بهار قاسمی در قسمت هفتم! + عکس

در حالی که رامین راستاد در فصل قبل حضور نداشت، طبق شنیده ها نکاتی را در مورد تقلب در فصل اول مطرح کرد.

شروع یک سناریو | جرقه برای حاشیه‌ها زمانی به وجود آمد که بهار قاسمی خواست تا متن کوتاهی را که روی کاغذ نوشته شده بود بخواند. در این متن گفته شد: «ادب مرد به ز دولت اوست ،ادب زن به ز بردن اوست.» بلافاصله پس از گفتن این جمله قاسمی، رامین راستاد نیز وارد ماجرا شد و مدت ها می خواست نکاتی را مطرح کند. وی بدون اشاره به نام بازیکن خاصی اظهار داشت: نه برد در این بازی آنقدر شیرین است و نه باخت آنقدر تلخ که هنرمندی بخواهد ناموسش را زیر پا بگذارد، به نظر من اگرچه من بهترینم و مردم مرا باهوش ترین می دانند. شرکت کننده در بین این 11 نفر.می دانم؛ اما شب ها که می خواهم بخوابم یادم می آید که یکی به من کمک کرد که برنده شوم و این هوش من نبود و تقلب بود. ترجیح می دهم صبح بیدار نشوم تا ببینم چند کامنت دریافت کردم که چقدر باهوش هستم.» بلافاصله پس از پایان سخنان رستاد، سیدجواد هاشمی با تایید سخنان وی از سایر شرکت کنندگان خواست که به احترام وی «یک تیر هوایی شلیک کنند». بعداً دیرباز وارد ماجرا شد و به جمجمه روی میز اشاره کرد و گفت: «دفعه قبل یکی تقلب کرد، دادم خوردنش و حالا به این روز افتاد.»

نگاهی به حرف و حدیث‌های پدر خوانده! / جنجال بهار قاسمی در قسمت هفتم! + عکس
سید جواد هاشمی یکی از افرادی بود که به صحبت های راستاد واکنش مثبت نشان داد و به نوعی به حرف های او مهر تایید زد.

مرور اتفاقات گذشته | در فصل قبل و در یکی از جذاب ترین قسمت ها بین علی صبوری و بهاره افشاری دعوا شد. پس از انتشار این قسمت علی صبوری با انتشار مطلبی مدعی شد افشاری در حین بازی تقلب کرده و با ایرپادی که همراه داشته اطلاعات بازی را دریافت کرده است. انتشار این داستان سوژه یکی از برنامه های اینترنتی تولید خارج از کشور شد. این ماجرا هیچ گاه ثابت نشد و حتی صبوری نیز با انتشار مطلبی دیگر از مواضع خود فاصله گرفت. ماجرای تقلب افشاری آنقدر بی اساس بود که وقتی فیلم نت در پایان فصل اول از مخاطبانش خواست بهترین بازیکنان فصل را انتخاب کنند، بهاره افشاری به همراه مجید واشقانی و امیرعلی نبویان به عنوان بهترین بازیکن معرفی شدند.

سناریو طراحی شده| روند اتفاقات در قسمت هفتم به گونه ای بود که کاملاً احساس می شد که ماجرای نابودی بهاره افشاری یک سناریوی از پیش تعیین شده است، زیرا اولاً با توجه به اثبات نشدن ماجرای تقلب، کارگردان نمایش سعید ابو طالب می توانست این بخش‌ها را در مرحله تدوین حذف کند تا به این شک و شبه‌ها دامن زده نشود. اما یک اتفاق در پایان بازی نشان داد که همه رویدادها بر اساس یک سناریو طراحی شده اند. هدی استواری در پایان بازی به اشتباه بهار قاسمی را بهاره افشاری خطاب کرد. در این زمان، تصویر بلافاصله در جمجمه ای که مدت ها پیش از او به عنوان یک متقلب یاد می کرد، بریده شد تا دوباره بر داستان تقلب تأکید شود.

نگاهی به حرف و حدیث‌های پدر خوانده! / جنجال بهار قاسمی در قسمت هفتم! + عکس
واکنش کامبیزدیرباز به عنوان یک مدیر به گونه ای بود که نشان داد همه چیز طبق یک سناریوی از پیش طراحی شده پیش می رود.

یک اتفاق ناجوانمردانه | بهاره افشاری اگرچه به عنوان یکی از سه بازیکن برتر فصل اول شناخته شد، اما در فصل دوم حاضر نشد تا یکی از غایبان بزرگ این فصل لقب بگیرد و بسیاری از بینندگان با ثبت نظر این ماجرا را دنبال کردند. حالا شاید این سناریو به گونه ای طراحی شده که پاسخ مخاطب به صورت غیرمستقیم باشد. اما در واقع این یک اقدام بزدلانه است. از آنجایی که بازیکن متهم در برنامه حضور ندارد که بتواند از خود دفاع کند، در حالی که این موضوع توسط بازیکنی مطرح شده که در فصل قبل حضور نداشته است و تمام اطلاعات او بر اساس شایعات اطرافیان است. اتفاق عجیبی که نشان می دهد شرکت کنندگان در برنامه از شما خواسته اند، آن را از طریق شخص سوم بگویید تا عواقب حرف شما زیاد روی آنها تاثیر نگذارد.

واکنش بهاره افشاری | بهاره افشاری از زمان انتشار این قسمت از سریال پدرخوانده هیچ واکنش مستقیمی به ماجرا نشان نداده است که نشان می دهد او به این اتفاقات اهمیتی نمی دهد. او روز شنبه ویدئویی را در قالب استوری در صفحه خود منتشر کرد. صحبت های مطرح شده در این ویدئو به گونه ای است که می توان گفت رامین راستاد و عوامل «پدرخوانده» به نوعی پاسخ دادند. این داستان می گوید: “این بزرگترین داستانی است که در مورد بخشش می شنوید. هیچ کس از نیش مار نمی میرد. این سمی است که کشنده است، اگر کسی به شما آسیب برساند فقط شما را گاز می گیرد، اما نفرت، عصبانیت و نفرت از شماست. اندک اندک از درون شما را تسخیر می کند.

نگاهی به حرف و حدیث‌های پدر خوانده! / جنجال بهار قاسمی در قسمت هفتم! + عکس
متنی که بهار قاسمی در ابتدای رقابت خواند، موجب بروز سوتفاهماتی شد.

واکنش بهار قاسمی | بهار قاسمی که به نوعی ماجرا را شروع کرده بود با انتشار متنی از ماجرا کناره گیری کرد و اعلام کرد که اصلاً منظورش متن بهاره افشاری نیست. در متن بهار قاسمی آمده است: “واقعا خدا را شکر به خاطر صبوری خانم افشاری، هزار بار می خواستم به قضاوت ها و برداشت های شما از اشتباهات پاسخ دهم، نوشتم و حذف کردم، شما هم با من همین کار را می کنید. در بازی «ارتش سری» کلی نقد داشتم که اگر هم بازیش خوبه ولی پررو و بی‌ادبه.  و ازاین چیزا. چرا گفتم میخوام بازی رو بهت یاد بدم اومدم اینجا که آروم بشم و “پدرخوانده” را به جای اینکه روی سرم بگذارم، مودبانه بازی کن، من هنوز با خانم افشاری بازی نکردم و او را ندیدم، فقط از دوستان مشترکمان شنیدم که دختر بسیار خفن، قوی و باهوش است ومنم حسم به ایشون همین‌قدر که شنیدم مثبت و خوبه. اصلا هم در مورد چیزی که نمی‌دونم جایی که نبودم هرگز اظهار نظر نمی‌کنم.»

واکنش معنا دار کامبیز دیرباز | بعد از اینکه رامین راستاد این اتهامات را به یکی از بازیکنان فصل قبل زد، کامبیز می توانست وارد ماجرا شود و ماجرا را رقم بزند. اما از آنجایی که همه چیز طبق یک سناریوی از پیش طراحی شده پیش می رفت، تمام قدرت را به این داستان داد. اگرچه او همانجا توانست اعلام کند که در فصل قبل هیچ اتفاقی نیفتاده است. اما نشد تا همه چیز طبق سناریو پیش برود.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا