اخبار ارز دیجیتال

اتریوم راه خود را از بیت کوین جدا کرد/ آیا تحلیلگران طلا خوش بین هستند؟

اگرچه طلا برای سه هفته متوالی روند کاهشی داشته و اکنون به زیر سطح 1950 دلار رسیده است، تحلیلگران معتقدند که فلز زرد ممکن است بار دیگر به سمت مرز 2000 دلار حرکت کند.

به گزارش پی ام آپ، طلا در روز جمعه تحت تاثیر گزارش بازار کار آمریکا تقریبا 1.5 درصد کاهش یافت که بسیار فراتر از انتظارات بود. البته اکثر کارشناسان بر این باورند که اگرچه در حال حاضر روند صعودی در بازار طلا وجود دارد و طلا به سمت مرز 2000 دلار حرکت خواهد کرد، اما بعید است که نیروی این حرکت به قدری قوی باشد که فلز زرد از مرز 2000 دلار عبور کند.

با این شمارش، مارک 2000 دلار همچنان سقف روانی قابل توجهی برای طلا باقی می ماند. نظرسنجی این هفته سایت کیتکو نشان می دهد که از میان 19 تحلیلگر شرکت کننده در بخش وال استریت سایت کیتکو، 53 درصد معتقدند روند طلا در هفته آینده بالاتر خواهد بود.

در عین حال، 26 درصد طلا را کاهش و 21 درصد طلا را در محدوده فعلی نوسان می کنند.

همچنین در این هفته 509 سرمایه گذار خرد در نظرسنجی خیابان اصلی شرکت کرده اند که 60 درصد از آنها معتقدند قیمت این فلز گرانبها در هفته آینده افزایش خواهد یافت. از سوی دیگر، 24 درصد معتقدند که طلا به زیر محدوده فعلی سقوط خواهد کرد.

بیت کوین نیز در روز یکشنبه تقریبا 0.7 درصد افزایش یافت و قیمت بزرگترین ارز دیجیتال جهان را به کانال میانی 27200 دلار رساند. بیت کوین برای روزهای بیشتری در این هفته نزولی بود و با بازده هفتگی منفی 0.6 درصد به پایان رسید.

در آخرین روز هفته، اتریوم تقریباً 0.9 درصد افزایش قیمت داشت، بنابراین اتریوم از مرز 1900 دلار نیز عبور کرد. برخلاف بیت کوین، اتریوم هفته ای صعودی داشت و در این هفته قیمت خود را 3.4 درصد افزایش داد.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا