اخبار ورزشی

استعفا یکدفعه ای ابراهیم اشکش همه را متعجب کرد!

به گزارش خبرنگار پی ام آپ،  ابراهیم اشکش سرمربی جدید تیم فوتبال دسته‌اولی خیبر خرم‌آباد با انتشار متنی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به شکلی عجیب و غیر منتظره از هدایت این تیم استعفا داد.

اشکش که پس از درخشش با تیم استقلال ملاثانی در لیگ های دسته دوم و اول فوتبال کشور به محبوبیت رسید و در نیم فصل اول لیگ برتر بیست و دوم در نفت مسجد سلیمان جانشین رضا مهاجری شد، پس از چهار شکست از سرمربیگری این تیم برکنار شد.

اما زمان زیادی از پایان فصل نگذشته بود که دوباره مدیران نفت مسجد سلیمان به سراغ او آمدند و این بار اشکش  جای رضا عنایتی را روی نیمکت نفت مسجد سلیمان گرفت  در نهایت نتوانست کاری برای زردومشکی‌ها انجام داد و همراه با این تیم به لیگ دسته‌اول سقوط کرد.

سرمربی خوزستانی که دو بار دوران سخت و ناموفقی را در نفت مسجد سلیمان پشت سر گذاشت، برای فصل پیش رو با مربیان خیبر خرم آباد به توافق رسید اما این بار بدون حضور روی نیمکت و کسب نتایج خوب یا بد. او برای سومین بار در یک فصل فوتبال بدون دلیل مشخص تصمیم به جدایی گرفت و از سرمربیگری باشگاه ها کناره گیری کرد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا