اخبار روز سینما

دوبله فارسی سریال ترکی خانواده از ام بی سی پرشیا

برای اطلاع از زمان پخش سریال ترکی آقازاده (با نام ترکی آیله) که به تازگی از شبکه ام بی سی پرشیا با دوبله فارسی نمایش داده خوا هد، همراه ما باشید.

دوبله فارسی سریال ترکی خانواده از ام بی سی پرشیا از شانزدهم اردیبهشت منتشر خواهد شد. کیوانچ تاتلی توع، سرنای ساری کایا، نجات ایشلر و نور سور در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال ترکی آقازاده mbc داستان اصلان، پسر بزرگ خانواده‌های پرجمعیت است که یک کلاب شبانه را اداره می‌کند. او مردی مرموز و بدخلق است. دوین که یک روانشاس است، وارد زندگی سخت می شود و این آشنایی باعث شروع اتفاقات جدید خواهد شد.

روز و ساعت پخش سریال آقازاده : شنبه تا دوشنبه ساعت 21:00

بازپخش سریال آقازاده : روز بعد ساعت ۱۶:۴۵

زمان پخش سریال ترکی آقازاده

سریال ترکی خانواده از ام بی سی پرشیا
سریال ترکی خانواده از ام بی سی پرشیا

. آصلان که پسری از خانواده‌های خانواده کلوپی شبانه دارد و آن را اداره می‌کند. آصلان شخصیتی مرموز و تاریکی دارد و زن وارد زندگی او می شود.

دوین که زنی روانشناس است باید با اصلام که مردی مشکل به نظر می رسد زندگی ک ند. کیوانچ در نقش آصلان سویکان، سرنای ساریکایا در نقش دوین آکین، نیجات ایشلر در نقش جیهان سویکان ایفای نقش می‌کنند.

روز و ساعت پخش سریال آقازاده : شنبه تا دوشنبه ساعت 21:00

بازپخش سریال آقازاده : روز بعد ساعت ۱۶:۴۵

بیشتر بخوانید:

Recent search terms:

  • https://pmup ir/blog/آیل-2/
  • https://rimino ir/blog/آیل-2/

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا