اخبار ورزشی

آیا کوین یامگا به فینال جام حذفی راه می یابد؟

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و  استقلال تهران یک‌شنبه _سوم اردیبهشت‌ماه _ در چارچوب هفته بیست‌وهفتم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۶ در ورزشگاه آزادی مقابل یکدیگر قرار گرفتند و دربی شماره صد را پرسپولیس با تک‌گل عیسی آل‌کثیر و نتیجه یک بر صفر در برابر استقلال به پیروزی رسید.

کوین یامگا مدافع / مهاجم یا کلید استقلال فرانسه که در دو فصل اخیر همیشه یکی از بازیکنان بوده است. موثرترین بازیکنان این تیم به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ نتوانستند در دربی یکصدم ادامه دهند. کادر پزشکی و آزمایشات مربوطه نشان داد که او دچار کشیدگی همسترینگ شده و هفته های پایانی لیگ را به طور کامل از دست داده است.

حالا پزشکان فرانسوی مجوز بازی کوین یامگا برای استقلال را صادر کرده‌اند و بدین ترتیب او بدون هیچ مشکلی در صورت صلاحدید ریکاردو ساپینتو قادر است در مصاف چهارشنبه هفته پیش‌رو در فینال مهم جام‌حذفی مقابل پرسپولیس در ترکیب تیمش به میدان بیاید.

کوین یامگا او هر روز با مربیان ویژه تمرین می کرد تا مصدومیتش را برطرف کند و در نهایت برای مسابقات مقدماتی نهایی راهی تهران شد. البته استقلال امروز تمرینی ندارد اما کوین برای جبران ضعف بدنی خود زیر نظر مربی بدنساز این تیم تمرین می کند و روز چهارشنبه برای استقلال به میدان می رود. یاماگا قطعا فردا در تمرین گروهی استقلال شرکت خواهد کرد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا