اخبار ورزشی

رافائل نادال افسانه ای خداحافظی کرد!/ آیا جوکوویچ به تنهایی رکورد را به دست می گیرد و تاریخ ساز می شود؟

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، پس از اعلام خبر بازنشستگی رافائل نادال، نواک جوکوویچ ستاره بزرگ دنیای تنیس اعتراف کرد که از این تصمیم ستاره اسپانیایی، ناراحت است.

رافائل نادال به دلیل مصدومیت از مسابقات رولاند گاروس را از دست داد. حالا تنیسور صربستانی این فرصت را خواهد داشت که با قهرمانی در این تورنمنت رکورد رقیب همیشگی خود را بشکند. چون تا امروز هر دو تنیسور ۲۲ عنوان قهرمانی گرنداسلم را در کارنامه حرفه‌ای خود دارند. رافائل نادال که ۱۴ عنوان قهرمانی مسابقات آزاد فرانسه را در کارنامه دارد با نزدیک شدن به تولد ۳۷ سالگی‌اش اعلام کرد که سال ۲۰۲۴ آخرین سال حضور او در تنیس خواهد بود.

جوکوویچ در واکنش به حرف نادال اینگونه واکنش نشان داد: وقتی اعلام کرد آخرین فصل حرفه ای خود را خواهد داشت، احساس کردم بخشی از وجودم از من گرفته شده است. این موضوع باعث شد به حرفه‌ام و مدت زمانی که قرار است بازی کنم، فکر کنم. من امروز هیچ اطلاعیه‌ای نمی‌دهم بلکه فقط در مورد آن فکر می‌کنم. نسبت به آنچه که نادال گفت کمی احساساتی شدم.

جوکوویچ افزود: صادقانه بگویم دوست نداشتم او را در قرعه‌کشی رولان گاروس ببینم. من در بازی‌های رودرروی خود برابر نادال موفقیت چندانی کسب نکردم و فقط موفق شده‌ام دو بار او را شکست دهم اما برای رسیدن به هدف باید قلبم را در زمین کنار بگذارم.

نواک افسانه ای با قهرمانی در رولاند گارس نه تنها می تواند رکورد نادال را بشکند و بهترین تنیسور مردان شود، بلکه می‌تواند به رکورد سرنا ویلیامز، بانوی پرافتخار تنیس جهان با ۲۳ عنوان قهرمانی گرنداسلم برسد. این تنیسور صربستانی همچنین درباره تاریخ‌سازی خود در تنیس جهان خاطرنشان کرد: بر کسی پنهان نیست که یکی از دلایلی که در فرانسه هستم این است که رکوردهای بیشتری بشکنم و در تنیس تاریخ‌ساز شوم. این چیزی است که به من انگیزه می‌دهد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا