اخبار روز سینما

آیا نرگس محمدی و فریبا نادری به کانادا مهاجرت کردند؟


به گزارش شمانیوز؛ نرگس محمدی به تازگی عکسی در کنار فریبا نادری و خواهر پژمان جمشیدی منتشر کرده است. نرگس محمدی با فریبا نادری بسیار نزدیک است. نرگس محمدی همسر علی اوجی تهیه کننده و بازیگر می باشد.نرگس محمدی پس از بازی در نقش ستاش در سریال فوق العاده محبوب و مشهور شد. عکس بعدی نرگس محمدی خواهر فریبا نادری و پژمان جمشیدی در ترکیه را مشاهده می کنید:

او یک خواهر و یک برادر دوقلو به نام های سارا و محسن دارد. خانم محمدی که فارغ التحصیل رشته پرستاری بود به دلیل علاقه ای که به بازیگری داشت در رشته خودش کار نکرد و چون خانواده اش هنر را دوست داشتند به بازیگری روی آوردند.

مادر نرگس محمدی کارمند صدا و سیما بود و به همین دلیل با محیط های هنری آشنا بود و به بازیگری علاقه داشت اما به اصرار والدینش در رشته دیگری آموزش دید و سپس به طور جدی وارد عرصه بازیگری شد.

سارا خواهر نرگس محمدی نیز در عرصه بازیگری فعال است و دکترای روانشناسی دارد. او فعالیت هنری خود را با بازی کوتاه در سریال معمایی شاه آغاز کرد و آخرین بازی او در سریال گاندو بود.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا