اخبار روز سینما

آیا ماه عسل جنیفر و بن افلک به پایان رسیده است؟

پس از انتشار تصاویری از مشاجره جنیفر لوپز و بن افلک در ماشینشان در بورلی هیلز که توسط یک گردشگر اروپایی گرفته شده بود، تصاویر بیشتری از درگیری لفظی این زوج روی فرش قرمز توجه رسانه ها را به خود جلب کرد.

به گزارش پی ام آپ; پس از انتشار تصاویری از مشاجره جنیفر لوپز و بن افلک در ماشینشان در بورلی هیلز که توسط یک گردشگر اروپایی گرفته شده بود، تصاویر بیشتری از درگیری لفظی این زوج روی فرش قرمز توجه رسانه ها را به خود جلب کرد. این باعث شد که یکی از متخصصان روابط نظر بدهد که “دوره ماه عسل شما تمام شده است و واقعیت آغاز شده است.”

این زوج مشهور که سال گذشته ازدواج کردند در ابتدا رابطه بسیار عاشقانه ای از خود نشان دادند. البته در این مدت شاهد تنش هایی در روابط این دو بوده ایم. تصاویری که به تازگی از این دو سلبریتی منتشر شده، نشان می دهد که ظاهراً دوباره روی فرش قرمز با هم اختلاف نظر جدی داشته اند.

اختلاف جنیفر و بن افلک بر سر یک خانه

گفته می شود که تنش این زوج به دلیل مشغله کاری آنها در جستجوی خانه عالی افزایش یافته است.

کتی منسفیلد، کارشناس دوستیابی، می گوید به نظر می رسد فاز واقعیت رابطه جنیفر و بن آغاز شده و این دو وارد فاز بعدی رابطه خود شده اند.

وی گفت: به نظر می رسد دوره ماه عسل تمام شده و فاز واقعیت آغاز شده است! در روابط معمولا بین 6 تا 12 ماه طول می کشد تا افراد عینک خوش بینی مطلق را بردارند و بعد از یک سال یا بیشتر واقعیت فرد دیگری به تدریج شروع به ظهور می کند.

این کارشناس ادامه داد: در روابط سلبریتی ها این تم به دلیل جنبه عاطفی و فانتزی سبک زندگی بیشتر به چشم می خورد.

اخیراً گفته شد که بن افلک می‌خواهد زندگی آرام‌تری داشته باشد و آن را راحت کند، در حالی که جنیفر به عنوان یک زن “همه یا هیچ” توصیف شده است.

کیتی فکر می‌کند که این می‌تواند منجر به عدم تطابق ارزش‌ها بین این زوج شود، اما او به طرفداران هشدار داد که برای سوگواری عاشقانه خیلی زود است.

او گفت: «به نظر می رسد در اینجا یک عدم تطابق قابل توجهی در ارزش و دیدگاه سبک زندگی وجود دارد. در حالی که تفاوت ها ممکن است در ابتدا جذاب باشند، نیاز بن به آرامش و سکوت می تواند باعث ایجاد تفرقه شود.”

این کارشناس روابط توضیح داد: اغلب ویژگی های مردانه ای که زنان بسیار موفق برای رسیدن به شهرت و موفقیت از آن استفاده می کنند می تواند مشکلات زیادی را در روابط عاشقانه ایجاد کند.

او افزود: “به نظر می رسد که جنیفر باید در مورد نحوه رفتارش با رفتارش فکر کند و به همان اندازه ممکن است که بن خواسته ها و عاداتی داشته باشد که با دیدگاه او نسبت به زندگی مطابقت ندارد.”

با این حال کتی گفت: باید در نظر داشته باشید که نظرات رسانه ها در مورد رابطه آنها کمی کشدار است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا