عمومی

آیا قانون جذب علمی است؟

قانون جذب جزو موضوعات پرتکراری است که این روز ها زیاد به گوش می رسد. بزرگانی همچون کوین ترودو و آنتونی رابینز بر این قانون اعتقاد دارند و آن را تدریس می کنند. نویسندگان بزرگی همچون راندا برن نیز کتابی با اسم راز نوشته است که قانون جذب را به طور کامل توضیح می دهد و تمام راز و رمز های پیرامون قانون جذب را برملا می کند. با وجود چنین مستندات معتبری هنوز برخی از افراد قانون جذب را باور ندارند و سوال اصلی شان این است که آیا قانون جذب حقیقت دارد؟ در ادامه بررسی خواهیم کرد که آیا قانون جذب علمی است و تاثیر مستقیمی در زندگی افراد دارد.

آیا قانون جذب حقیت دارد؟

قانون جذب جزو موضوعات جنجالی و تاثیرگذرا در زندگی افراد است که همیشه بر سر حقیقی بودن یا نبودن آن بحث می شود. به گزارش از سایت معتبر وان جذب این قانون توانسته است زندگی بسیار از افراد را متحول کرده و آن ها را در مسیر سعادت و خوشبختی قرار دهد. قانون جذب بر اساس افکار و باور های افراد عمل می کنند بنابراین می توان گفت واقعی بودن یا نبودن آن بستگی به تلاش خود فرد دارد. افراد بسیار زیادی وجود دارند که توانسته اند به وسیله قانون جذب به موفقیت های بسیار زیادی برسند. برای مشاهده و آشنایی با موارد ثابت شده قانون جذب می توانید کتاب راز موجود در سایت وان جذب را به صورت رایگان تهیه کنید.

آیا قانون جذب تضمینی است؟

همان طور که اشاره کردیم قانون جذب قانون باور ها و افکار ماست. یعنی هر آنچه را که آرزو کنید و در ذهن خود پرورش دهید برای ما اتفاق خواهد افتاد. قانون جذب هیچ تضمینی ندارد یعنی به این منزله نیست که شما با اعتقاد داشتن به قانون جذب حتما به خواسته های خود خواهید رسید. قانون جذب باعث می شود که شما افکار مثبتی پیدا کنید و با احساس خوشبختی زندگی کنید. اینکه قانون جذب برای شما عمل کند یا نکند به خود شما بستگی دارد. قانون جذب شما را در مسیر رسیدن به خواسته های تان قرار می دهد اما بقیه موارد و عملی شدن آن به خود شما بستگی دارد.

آیا در قرآن به قانون جذب اشاره شده است؟

قانون جذب و خرافات

قرآن کریم کتاب آسمانی ما مسلمان ها می باشد که همه ما به آن اعتقاد داریم. در این کتاب مقدس به طور مستقیم و غیر مستقیم به قانون جذب اشاره شده است. قرآن همیشه به ما تاکید می کند که شکرگزاری کنیم و هرگز در زندگی ناامید نشویم و همواره با انرژی مثبت به زندگی خود ادامه دهیم. این موارد جزو قوانین اصلی حاکم بر قانون جذب است که رعایت کردن ان ها می تواند زندگی شما را متحول نماید.

در آیه 176 سورکه مبارکه و آیه 38 بقره به این موضوعات اشاره شده است. با مقایسه این موارد شما متوجه خواهید شد که بزرگان دینی ما همچون پیامبران نیز از این قانون در زندگی خود استفاده کرده اند. پس چرا ما از این قانون برای بهتر کردن زندگی خود استفاده نکنیم؟ قانون جذب موهبتی الهی و فرصتی رایگان است که در اختیار ما قرار داده شده است تا بتوانیم به وسیله آن در مسیر درتسی قرار بگیریم و زندگی شرافتمندانه و رویایی برای خود رقم بزنیم.

آیا اجرای قانون جذب هزینه ای به همراه خواهد داشت؟

همان طور که اشاره کردیم قانون جذب قانونی فوق العاده است که می تواند زندگی ما را متحول کند. این قانون همواره در کنار ماست تا کمک کند از شرایط بد روحی و ذهنی خود رهایی یابیم و در مسیر درست زندگی قرار بگیریم. برای اجرایی کردن این قانون نیاز نیست هزینه ای پرداخت کنید بنابراین امتحان کردن آن به جز فایده چیز دیگری برای شما نخواهد داشت. سایت وان جذب مرجع تخصصی قانون جذب به صورت کاملا اختصاصی به آموزش قانون جذب و تکنیک های آن می پردازند. بنابراین با مراجعه به این سایت و پیگیری آموزش های آن می توانید قدمی ممثبت در راه رسیدن به خواسته های بردراید.

سخن بزرگان درباره قانون جذب

قانون جذب به عنوان یک قانون معتبر و معجزه گر استکه بزرگان زیادی درباره آن اظهار نظر کرده اند. همه این افراد قانون جذب را قانونی ثابت شده و علمی می دانند چرا که نحوه عملکرد آن کاملا منطقی می باشد. گاندی، شکسپیر، کوین ترودو، آنتونی رابینز، باب پراکتر، راندا برن، انیشتین، گاندی و لوئیز هی جزو افراد سرشناس و موفقی هستند که به طور مستقیم و غیر مستقیم قانون جذب را عامل موفقیت خود معرفی کرده اند.

دلیل اینکه برخی افراد با قانون جذب مخالف هستند چیست؟

علمی بودن قانون جذب

همانطور که اشاره کردیم قانون جذب قانون باور ها می باشد و در نهایت ما را به خواسته های مان خواهد رساند. دلیل اینکه برخی افراد با این قانون مخالفت می کنند و آن را علمی نمی دانند دو چیز بیشتر نیست. عامل اول این است که این افراد قانون جذب را به طور کامل یاد نگرفته اند و اصول آن را به درستی اجرا نکرده اند. بنابراین قانون جذب برای آن ها جواب نداده است. از این رو شروع به مخالفت با قانون جذب کرده اند.

در کنار این افراد، عده ای منافع خود را در خطر دیده اند بنابراین شدیدا با این قانون مخالفت می کنند تا از منافع خود دفاع کنند. قانون جذب سبب شده است که افراد معمولی نیز بتوانند به موفقیت های بزرگی دست پیدا کنند و همچون سایر افراد به ثروت برسند. لذا افراد ثروتمند و سیاست مدار احساس خطر کرده اند و می خواهند قدرت و تاثیر این قانون در زندگی افراد را انکار کنند.

قانون جذب علمی است؟

در این مقاله قانون جذب و سوال پرتکرار آیا قانون جذب حقیت دارد را بررسی کردیم. برای درک بهتر این موضوع می توانید بنشینید و صاقادنه با خودتان حرف بزنید سپس متوجه خواهید شد که این قانون کاملا علمی و ثابت شده است. اگر می خواهید باور های خود را تغییر دهید و زندگی ایده آل و موفق برای خود فراهم نمایید یادگیری قانون جذب امری ضروری است. سایت وان جذب به طور تخصصی در حوزه آموزش قانون جذب و زیر مجموعه های آن از جمله قانون جذب ثروت و قانون جذب عشق فوری فعالیت می کند. با مراجعه به سایت وان جذب می توانید به طور کامل قانون جذب را یاد بگیرید و تکنیک های لازم را در زندگی خودتان پیاده کنید.

منبع: وان جذب

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا