اخبار روز

آیا طرح الکترونیک ادامه دارد؟


به گزارش مانیبان به نقل از ایرنا، منظور گفت: با اطلاع رسانی های انجام شده طرح کالابرگ مورد توجه افراد بیشتری قرار گرفته و شاهد استقبال بیشتر مردم از این طرح هستیم. دولت در تامین منابع کالابرگ به خوبی عمل کرده است. در این مرحله از بهمن شروع ماه و تا اردیبهشت ماه ادامه بده در این مرحله منابع به طور کامل تامین می شود.

وی افزود: برای ادامه طرح کالابرگ پیش بینی هایی را در بودجه 1403 انجام دادیم که در مجلس در حال بررسی است. با توجه به کمک هایی که طرح کالابرگ به 7 دهک اول می کند، علاقه مند به ادامه این طرح هستیم.

منظور در ادامه به تشریح جزئیات یارانه ها در بودجه 1403 توسط رئیس سازمان برنامه و بودجه پرداخت. یکی یکی از نقش های مهمی که دولت ایفا می کند توجه به اقشار آسیب پذیر و معیشت مردم در قالب بازتوزیع درآمد یا پرداخت یارانه است. طبیعی است که در بودجه و در بخش قابل توجهی از بودجه به این موضوع در قالب های مختلف پرداخته می شود. منابع کشور صرف توزیع مجدد و یارانه می شود.

وی با بیان اینکه تمامی تبصره 8 امسال که موضوع هدفمندی یارانه ها را دنبال می کند، می افزاید: منابعی که دولت از فروش بنزین، گازوئیل و صادرات مشتقات نفتی به دست می آورد برای بازتوزیع در اختیار خود شهرک قرار می گیرد. ; یعنی در عمل منابع حاصل از نفت و گاز ما که از فروش انواع حامل های انرژی به دست می آید در قالب تبصره 8 یا قانون هدفمندی یارانه ها به مردم بازگردانده می شود. .

معاون رئیس جمهور ادامه داد: یکی در میان انواع پرداخت ها، بخش بزرگی از جامعه یارانه نقدی دریافت می کنند، برخی بسته به حجم آزمون ماهیانه 300 یا 400 هزار تومان دریافت می کنند و مجموع منابع آنها سالانه 330 هزار میلیارد تومان است.

وی تصریح کرد: برای کمک هزینه افراد کمیته امداد و سازمان بهزیستی ماهیانه تا 5 همت پرداخت می شود در حالی که سال گذشته مستمری بگیران کمیته امداد و بهزیستی 40 درصد رشد داشته و امسال نیز رشد مجدد داشته است. 30 درصد

منظور گفت: یکی دیگر از اقدامات کالابرگ است که با هدف احساس نشدن افزایش قیمت ۱۱ قلم کالای اساسی در سفره مردم انجام می شود که بابت ۷ عشر به ازای هر نفر ۲۲۰ هزار تومان پرداخت می شود. به این مجموعه یارانه هایی که در قالب های دیگر اعطا می شود و به سر سفره مردم می رسد، اضافه می شود که یارانه خرید تضمینی گندم، آرد و نان است که امسال 200 همات تمام می شود.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا