اخبار روز

آیا زائران با این روش ساده می توانند ارز مسافرتی دریافت کنند؟

به گفته پی ام آپ، زائران از حج لذت ببر امسال طبق دستورالعمل بانک ملی می توانند تا سقف 500 دلار آمریکا بدون شرط سنی و با ارائه کارت ملی پرداخت کنند.

زائران برای دریافت این سکه باید مدارک خود از جمله عضویت در کاروان و معرفی نامه و سایر مدارک هویتی از جمله پاسپورت خود را ارائه و پس از اخذ و تایید درخواست اطلاعات زائر، 500 دلار سکه به آنها اختصاص می یابد.

بر اساس این دستورالعمل، هر زائری می تواند با مراجعه به شعب ارزی بانک ملی، مدارک مذکور را برای دریافت ارز مسافرتی ارائه کند و شعب بانک ملی نیز موظفند پس از دریافت کارت ملی و احراز هویت، نسبت به تهیه این ارز اقدام کنند.

در این صورت حواله ارزی به زائران تحویل داده می شود و می توانند 500 دلار خود را هنگام خروج از کشور از طریق شعبه بانک ملی دریافت کنند. البته زائران حج مانند زائران اربعین امکان سفر با ارز تخت را دارند. اینترنت و از طریق پیام رسان نیز «بله» خواهند داشت. به این ترتیب تمامی زائران پس از مراجعه به پیام رسان بله و ثبت نام و ارسال مدارک مورد نیاز یک کد QR دریافت می کنند که از طریق آن می توانند ارز خود را در شعبه Banco Nacional واقع به نشانی فرودگاه آماده کردن


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا