اخبار ارز دیجیتال

آیا دوران انقباض فدرال رزرو به پایان رسیده است؟/ هم طلا و هم بیت کوین سقوط می کنند

پس از دو روز متوالی افزایش قیمت طلا و رسیدن به سطح قیمت 1962 دلار، روز چهارشنبه قیمت هر اونس طلا تقریباً 1 درصد کاهش یافت و به زیر 1950 دلار در هر اونس فلز زرد رسید.

به گزارش پی ام آپ، تحلیلگران دلیل اصلی کاهش قابل توجه قیمت طلا در روز گذشته را افزایش نرخ بهره اوراق قرضه آمریکا عنوان کردند. در همین حال، فعالان بازار بیشتر بر دو موضوع اصلی تمرکز کردند. دو موضوعی که نوسانات نرخ بهره آتی توسط فدرال رزرو را تعیین خواهد کرد.

از سوی دیگر، معامله گران بازار منتظر انتشار گزارش های شاخص قیمت مصرف کننده آمریکا و برگزاری نشست سیاست گذاری فدرال رزرو در هفته آینده هستند. دو واقعیت که مسیر نرخ بهره را در ماه های آینده مشخص خواهد کرد.

تحلیلگران معتقدند که عامل اصلی تاثیرگذار بر بازارها همچنان موضوع تورم آمریکاست. در حال حاضر، بازارها در نظر دارند افزایش نرخ بهره را در جلسه هفته آینده بانک مرکزی متوقف کنند، اما اگر داده های تورم ایالات متحده نشان دهد که شاخص قیمت مصرف کننده ایالات متحده بسیار بالا است، این موضوع می تواند چشم انداز را تغییر دهد. از بازارها

نظرسنجی رویترز از اقتصاددانان همچنین نشان داد که آنها معتقدند بانک مرکزی آمریکا پس از یک دوره بیش از یک سال، هفته آینده نرخ بهره را افزایش نخواهد داد.

همچنین در روز گذشته بیت کوین، بزرگترین ارز دیجیتال جهان، بیش از ۲ درصد از قیمت خود را از دست داد، بنابراین بازار ارزهای دیجیتال همچنان با بحران مواجه است. این کاهش قیمت زمانی رخ داد که کریپتوها توانستند بخش قابل توجهی از ضررهای سنگین روز سه‌شنبه را جبران کنند، اما قیمت‌ها در روز چهارشنبه دوباره کاهش یافت.

شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده از بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان باعث شد تا بازار ارزهای دیجیتال با نوسانات شدید قیمت مواجه شود.

به همین ترتیب، الگوی قیمت اتریوم در سه روز گذشته دقیقاً مشابه بیت‌کوین بوده است و در حالی که روز سه‌شنبه ضرر روز قبل را جبران کرد، در روز چهارشنبه دومین ارز دیجیتال بزرگ جهان نیز بیش از 2. درصد از قیمت خود را از دست داد. به کاهش قیمت آن تا مرز 1850 دلار کمک کرد.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا