اخبار ارز دیجیتال

آیا بیت کوین می‌تواند سلطه دلار بر اقتصاد جهان را به چالش بکشد؟

در کشورهایی که – برزیل، روسیه هند، چین و آفریقای آفریقایی در حال بررسی یک جایگزین دلار آمریکا به عنوان ذخیره جهانی هستند، رئیس جمهور آمریکا، رئیس جمهور رئیس جمهور پیش از ایالات متحده آمریکا نیز در جریان سخنرانی اخیر آخرین گفته بود که در حال سقوط است» .

در این شرایط محبوبیت بیت‌کوین، ارز دیجیتالی که بیش از یک دهه ظهور کرد، به‌عنوان پروتکل ایجاد می‌کند که در حال حاضر در تغییر مالی مالی می‌دهد، با شتاب در حال حاضر افزایش می‌یابد.

به گزارش بیت، برخی از عوامل معتقدند که بیت با قدرت قدرت برتر خود روند اقتصاد جهانی را تغییر دهد و حاکمیت حاکمیت آمریکا را به‌عنوان استاندارد جهانی جهانی به چالش چالش برانگیز کند. اما آیا بزرگترین ارز دیجیتال جهان می‌تواند سلطه دلار بر اقتصاد جهان را به چالش بکشد

بیت کوین در برابر دلار: داستان دو قدرت خرید

بر اساس طرحی که توسط یک تحلیلگر مالی با نام مستعار ست (ست) در توییتر اشتراک گذاشته شده، رشد قدرت کوین از سال ۲۰۱۰ (۱۳۸۹) خرید سرسام‌آور بوده است. این جهش قدرت خرید دلار آمریکا تفاوت فاحشی دارد در سالهای گذشته به طور طبیعی در حال کاهش است.

قدرت خرید دلار آمریکا در مقایسه با بیت کوین

پیامدهای این روند می‌تواند بسیار مهم باشد. به‌ویژه که پتانسیل ما را از پول و کل سیستم مالی آن‌گونه که ما می‌شمنراسی را تغییر می‌دهد. در حقیقت، برجسته‌ای مانند رابرت کیوساکی، نویسنده کتاب مالی مالی پدر پول‌دار، پدر بی‌پول »پیش از این، این تغییر تغییر روند شده است.

کیوساکی که به‌خاطر مالی خود شناخته شده است، بارها به آینده آینده آمریکا پیشنهاد کرده و به طرفداران خود در بیت بیت کوین، طلا و نقره سرمایه‌گذاری کرده‌اند. او حتی در آنجا پیش رفت که دلار آمریکا را به عنوان پول جعلی جعلی جعلی جعلی عنوان کرد و برای محافظت از دارایی‌های خود را ضروری کرد.

عصر روز از پویایی قدرت خرید

همان طور که نشان می دهد، بیش از یک قرن است که قدرت خرید دلار در کاهش بوده است از امتیاز 300 در حدود 60 سال پیش، به شدت شدید به امتیاز 33.2 فعلی فعلی رسیده است. این روند افزایش چشمگیر قدرت خرید بیت کوین از ۳۳ سال ۲۰۱۰ (۱۳۸۹) به ۲۵۵ در تضاد کامل است. این یک رشد خیره کننده ۶۷۲.۷۳درصدی تنها در ۱۳ سال است.

آیا بیت کوین می‌تواند سلطه دلار بر اقتصاد جهان را به چالش بکشد؟
نمودار ارزش روزانه کل بازار بیت کوین

درست زمانی که جهان شاهد این تغییرات تاریخی در قدرت دلار است، واضح است که بیت کوین به‌عنوان یک رقیب در دنیای مالی در حال ظهور است. در حالی هنوز به‌طور کامل نسبت به پیامدهای این روند آگاه نیستیم ، مشخص می‌شود که سیستم مالی سنتی ممکن دیگر نتواند خود را با سرعت سرعت گسترش نوآوری‌ها هماهنگ هماهنگ کند.

در حالی که در حال حاضر در زندگی در این عصر جدید هستیم، اینکه تصمیم بگیریم چگونه با سازگاری و رشد به انتخاب ما انتخاب شود.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا