اخبار روز سینما

آیا برادران لیلا بعد از قاچاق اکران می‌شود؟

با نسخه قاچاق فیلم برادران لیلا، خیلی دنبال پاسخ سوال آیا برادران لیلا بعد از قاچاق اکران می‌شود؟ هستند. در ادامه به اکران فیلم برادران لیلا می‌پردازیم.

با انتشار نسخه غیرقانونی فیلم برادران لیلا، خیلی این چیزها را دارند که انتشار رسمی فیلم برادران لیلا کنسل خواهد شد. جواد نوروزبیگی تهیه کننده فیلم برادران لیلا به این سوال پاسخ داده است. در ادامه به جزئیات سرنوشت فیلم برادران لیلا می‌پردازیم. او صحبت‌هایی درباره سریال شدن فیلم برادران لیلا نیز داشته است.

بیشتر بخوانید:

دانلود رایگان فیلم برادران لیلا ساخته سعید روستایی

آیا برادران لیلا بعد از قاچاق اکران می‌شود؟

  • اکران فیلم برادران لیلا

جواد نوروزبیگی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «برادران لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا سعید روستایی روستایی»

پیش از این است که نسخه‌های پخش فیلم فضای مجازی منتشر شده و بعد از آن به اکران عمومی هم‌زمان رسیده و به‌صورت رسمی در اختیار شما قرار می‌گیرد. اتفاقاً بیشتر هم دیده شده اند. در نهایت افرادی هستند که منتظر عرضه کننده رسمی باقی می‌مانند و نمی‌خواهند نسخه قاچاق یک فیلم را.

در حال حاضر از مخاطبان این فیلم، آن‌ها دیده می‌شوند و طبیعتاً فیلم اکران می‌شود امید هم داریم که تصمیم‌گیری عاجل سازمان این اتفاق رخ دهد، می‌توانیم با استقبال مناسب‌تری مناسب‌تری از فیلم هم روبرو شویم. به خصوص که خیلی‌ها به لینک‌های غیرقانونی فیلم دسترسی ندارند و هنوز فینا. باقی عاشقان فیلم هم هستند که نسخه موجود را تماشا می کنند و در انتظار عرضه نسخه رسمی بمانند که استقبال از این نسخه به جریان قاچاق در سینمای ایران است.

سریال شدن فیلم برادران لیلا

تهیه‌کننده «برادران لیلا» درباره امکان عرضه این فیلم در قالب مینی‌سریال در پلتفرم‌های خانگی هم:

هنوز در زمینه این قراردادی امضا نشده است، اما مذاکراتی داشته‌ایم. حتی با ارشاد و سازمان سینمایی هم توصیه می‌کند که این فیلم دوش ارشاد را ارائه کند و به نظر ساترا موکول شود. می‌خواستیم قبل از انتشار نسخه‌های مختلف، نسخه‌های خودمان را ارائه کنیم. علیرغم میلمان این مسیر را انتخاب کردند، اما هنوز اقدامی در این زمینه وجود ندارد.

سرنوشت فیلم برادران لیلا

پنجشنبه, 25 بهمن 1401 منابع از نسخه دیجیتال و اکران آنلاین فیلم برادران لیلا لیلا در فرانسه خبر خبر. همزمان با این خبر بود که نسخه قاچاق و غیرقانونی فیلم برادران لیلا لیلا لیلا در فضای مجازی در ایران منتشر شد. نسخه سعید روستایی در حالی منتشر شد که آن را در ایران می بینید و توسط وزارت ارشاد در وضعیت توقیف قرار گرفته است.

برادران لیلا

انتشار رسمی فیلم برادران لیلا

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا