اخبار روز سینما

این سریال های شبکه خانگی احتمالا توقیف خواهند شد!

مجوز پخش چند مجموعه تلویزیونی در آستانه اکران این روزها به دلیل بازی برخی از بازیگران آن در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

به گزارش صبح امروز به نقل از ایسنا؛ مجوز پخش چند مجموعه تلویزیونی در آستانه اکران این روزها به دلیل بازی برخی از بازیگران آن در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

این روزها تعداد سریال‌های تلویزیونی در شبکه خانگی به بالاترین حد خود در ماه‌های اخیر رسیده است و از سریال‌هایی مانند «پدر گواردیولا» به کارگردانی سعید نعمت‌الله به‌عنوان گزینه‌ای برای پخش در شبکه خانگی یاد می‌شود. وی در خصوص پخش سریال El padre de Guardiola به این موضوع اشاره کرد که این سریال با مشکل اساسی مجوز مواجه است و آن ممنوعیت تصویر برخی از بازیگران اصلی آن است.

با چنین رویکردی، به نظر می‌رسد عملکرد برخی هنرمندان در فضای اجتماعی و مجازی در ماه‌های اخیر، مجوز ساترا برای پخش سریال‌هایی مانند «ال پدر گواردیولا» را در هاله‌ای از بلاتکلیفی قرار دهد.

اگرچه وزارت آموزش و پرورش قبلاً اعلام کرده بود که این وزارتخانه توقف کار بر اساس عملکرد یک بازیگر را ممنوع کرده است.

سریال «پدر گواردیولا» به کارگردانی و نویسندگی سعید نعمت الله یکی از سریال های شبکه خانگی است که روی یکی از تریبون های تازه متولد شده شبکه خانگی منتشر می شود.

با این حال سازندگان این سریال که در ابتدا به تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی و بعداً تهیه کننده دیگری جایگزین آن شد، در حال رفع مشکل ممنوعیت تصویربرداری بازیگران این سریال برای تبدیل آن به سریال هستند.

تبلیغات این سریال به تازگی در فضای مجازی آغاز شده اما هنوز زمان پخش آن اعلام نشده است.

به گفته تهیه کننده سابق سریال «پدر گواردیولا»، حمید فرخ نژاد، مهران مدیری، هنگامه قاضیانی، امیرمهدی جوله، سهرا اسکندری و مریم بوبانی از جمله بازیگرانی هستند که با مشکل ممنوع التصویر مواجه هستند.

اگرچه برخی از بازیگران از جمله هنگامه قاضیانی از حضور در سریال «آمستردام» که به تازگی پخش آن در شبکه خانگی آغاز شده و به تازگی اولین قسمت از این سریال نیز به نمایش درآمده، محروم نشده اند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا