اخبار ارز دیجیتال

آیا ارز دیجیتال Pepe the Frog یک کلاهبرداری است؟

زمان مطالعه: 2 دقایق

در روزهایی که Pepe Memecoin (PEPE) توجه بسیاری از بازرگانان را به خود جلب کرده و همچنان به رشد خود ادامه می دهد، بسیاری از افراد فعال در زمینه ارزهای دیجیتال نگرانی هایی را در مورد چنین توکن هایی ایجاد کرده اند.
در همین راستا، کریس بلک، یکی از حامیان ارزهای دیجیتال، در توییتی درباره خطرات سرمایه‌گذاری روی ممکوین‌ها، از جمله PEPE، که احتمالاً یک پروژه کلاهبرداری است، نوشت. به گزارش رمز نیوز، وی به 48 هزار دنبال کننده خود در توییتر توضیح داد که اگر اصول سرمایه گذاری در میم کوین ها رعایت نشود، این سرمایه گذاری ها در نهایت می تواند باعث آسیب به افراد شود.
او ادعا کرد که توکن‌هایی مانند PEPE تصادفی اتفاق نمی‌افتند، بلکه نیاز به پول زیادی، افراد قدرتمند و برنامه‌ریزی دقیق برای ایجاد این کلاهبرداری‌ها است. سیاه می گوید:

شما فقط بخشی از این بازی بزرگ هستید و بازی هایی از این دست به قیمت جان افراد زیادی تمام شده است. احمق لعنتی نباش!

در پاسخ به این پست، کاربری تفاوت بین PEPE و امور مالی سنتی (TradFi) را پرسید و تنها چیزی که بلک می‌توانست بگوید فقدان مقررات است.
قابل ذکر است که بلک اولین متخصص رمزارز نیست که به مردم در مورد سقوط قریب الوقوع memecoin ها هشدار می دهد. بسیاری هنوز در شگفتی هستند که چگونه MemeCoin Pepe تنها چند هفته پس از راه‌اندازی به ارزش بازار 1 میلیارد دلاری رسید.
طبق داده‌های CoinGecko، در دو هفته گذشته، قیمت PEPE 500 درصد افزایش یافته است و همچنان در حال افزایش است. این رشد قیمت منجر به حجم زیادی از تبلیغات در اطراف memecoin ها شده است و صرافی های ارز دیجیتال مانند WazirX و Binance Pepe را در پلتفرم های خود فهرست کرده اند.
صرافی معتبر Binance این میم کوین را به همراه FLOKI در صرافی خود فهرست کرده است. به نظر می رسد سرمایه گذاران بیشتر به افزایش قیمت این توکن ها علاقه دارند تا توجه به ثبات این روندهای صعودی.

آیا ارز دیجیتال Pepe the Frog یک کلاهبرداری است؟ اولین بار در Cryptocurrency News. ظاهر شد.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا