اخبار روز سینما

آیاپیوستن آرنولد به دنیای سینمایی مارول واقعیت دارد؟

به گزارش پی ام آپ، آرنولد شوارتزنگر پس از حضور در “ترمیناتور”او به یکی از ستاره های دنیای هالیوود تبدیل شد، اما اگر در کارنامه هنری او یک نقش خالی باشد، حضور در فیلم های ابرقهرمانی مارول است.

این بازیگر 75 ساله اخیرا داماد او شده است کریس پرت برای بازی فوق العاده اش در این فیلم نگهبانان کهکشان تحسین شده و حالا طرفداران کنجکاو هستند که آیا خود آرنولد روزی در نقش یک قهرمان مارول ظاهر خواهد شد یا خیر.

آیا آرنولد به دنیای سینمایی مارول خواهد پیوست؟

آرنولد از چالش جدید استقبال می کند

وی اخیرا در مصاحبه ای به سوالی در این باره پاسخ داده و گفته است:

اگر نقش مناسب باشد، بله.

شوارتزنگر اخیرا در پستی در توییتر اعلام کرد که پس از دیدن آخرین نسخه این فیلم نگهبانان کهکشاناو به پرت افتخار می کرد و تاکید می کرد که از دیدن این فیلم واقعا لذت برده است. او در این باره نوشت:

من دیشب کخکشان 3 را تماشا کردم و فوق العاده بود. عالی بودی من فیلم رو خیلی دوست داشتم و بهت افتخار میکنم

کریس پرت شوهر کاترین شوارتزنگر است و آنها دو دختر به نام های لیلا ماریا 2 ساله و الویز کریستینا چند ماهه دارند. پرت همچنین از ازدواج قبلی خود با آنا فریس یک پسر ده ساله دارد.

آیاپیوستن آرنولد به دنیای سینمایی مارول واقعیت دارد؟

اگرچه فیلم بعدی آرنولد یک فیلم مارول نخواهد بود، اما بدنساز افسانه ای سابق پس از چهار سال وقفه از دنیای سینما، به ایفای نقش در “Breakout او به زودی به این رشته بازخواهد گشت. آرنولد به کارگردانی اسکات واگ نقش تری رینولدز را بازی خواهد کرد که ماموریت دارد ناپدری خود را از دست یک زندانی خارجی آزاد کند.

او به عنوان شخصیت اصلی فیلم باید رئیس حسود زندان را شکست دهد. آن هم در شرایطی که باید با زمان مسابقه دهید و از کشور فرار کنید و از دستگیری فرار کنید.

شوارتزنگر به زودی و با جیسون استاتهام و سیلوستر استالونه “The Expendables 4” در ماه های آینده بازخواهد گشت و فیلمبرداری آن در اروپا آغاز خواهد شد.

برگرفته از رسانه سرخ نیوز

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا