اخبار روز سینما

آگراندیسمان، بخش اول. نقد و بررسی بازی مریلا زارعی در سریال افعی تهران | قوی و مسلط مثل یک قاتل.

مریلا زارعی این روزها با بازی در دو سریال «عفیی تهران» و «جنگل آسفالت» بار دیگر در کانون توجه قرار گرفته است. در «جنگل آسفالت» به جز یک سکانس جذاب دیگر او را ندیده ایم، اما در «عفیه تهران» اگرچه نقش فرعی دارد اما توانسته سهم مهمی از وزن جذابیت سریال را به دوش بکشد. افعی تهران یکی یکی از متفاوت ترین نقش های یک کشاورز است و به کمک تجربیات زیادی که از ایفای نقش های مختلف به دست آورده، به گونه ای بر این نقش مسلط شده است که می توانیم آن را کاملاً باور کنیم..

به گزارش ریمینو، از این هفته بخش جدیدی به نام «آگراندیسمن» طراحی کرده ایم که قرار است جمعه ها باشد با نگاهی به فیلم ها، سریال ها، برنامه ها و مسابقه های روی اکران از شبکه های سرگرمی خانگی و همچنین تلویزیون. . مانند شبکه های اجتماعی، عملکرد یکی بیایید ارقام مهم را در این بخش ارزیابی کنیم. مریلا زارعی با توجه به اینکه تاکنون هفت قسمت از سریال «عفیی تهران» سپری شده است، با وجود ضعیف بودن، یکی انگار یکی از نقش های اصلی است. به بهانه حضور پرقدرت او در «عافی تهران» به بررسی ابعاد مختلف بازی این بازیگر در نقش «مرضیه امینی» قاتل زنجیره ای می پردازیم.

گریم ظریف و هوشمندانه مریلا زارعی کمک قابل توجهی به اعتبار نقش او کرده است.

ویژگی آرایش | در «عفی تهران» با تصویری بسیار متفاوت از مریلا زارعی روبرو هستیم. صورتش متورم و آفتاب سوخته است و اثری از لطف در صورتش نیست. چشمانش آبی است و ابروهای ناهمواری دارد. لب هایشان معمولاً به سمت پایین است که نشان دهنده غم و خستگی عمیق چندین ساله است. پلک هایش متورم است و در بیشتر مواقع هاله ای از اشک در چشمانش دیده می شود. از اولین قسمت سریال او را در جایگاه متهم دیدیم. با لباس زندان، روسری توس ساده و چادر رنگارنگ روی سرش.

مریلا زارعی در نقش یک قاتل زنجیره ای در سریال ظاهری درخشان دارد
“عفی تهران” یکی این یکی از سخت ترین نقش های کارنامه کاری مریلا زارعی است که به خوبی از پس آن برآمد.

اهمیت نقش | از ابتدای سریال، عفی تهران به عنوان قاتل زنجیره ای معرفی می شود که هفت مرد کودک آزاری را کشت. پلیس با همه تلاش ها نتوانست او را پیدا کند و همه از حیله گری و قدرت او می گویند. با این تفاسیر وقتی برای اولین بار مریلا زارعی را در غرفه افعی تهران دیدیم، همه متعجب شدیم. او در موقعیت قاتلی قرار می گیرد که چهره ای نسبتاً خشن دارد و هنگام صحبت از قتل هایش اظهار پشیمانی نمی کند. تنها نگرانی شما این است که فرزندتان چگونه با آزاری که دیده است کنار بیاید و بعداً چگونه آن را به خاطر بسپارد. این شخصیت کاملا جذاب است و می توان گفت قسمت مهمی از داستان حول محور برخورد آرمان با این شخصیت می چرخد. مخصوصاً در یک دیالوگ کاملا خصوصی می شنویم که آرمان به قاتل زنجیره ای بودنش شک دارد و به همین دلیل هنوز نمی دانیم که واقعاً افعی تهران است یا نه.

مریلا زارعی در نقش یک قاتل زنجیره ای در سریال ظاهری درخشان دارد
زارعی هوشمندانه تغییراتی را در بازی خود در سریال «آفه تهران» ایجاد کرده است که همگی به نفع نقش بوده است.

نوع بازی | مریلا زارعی در نقش افعی تهرانی سعی دارد رفتاری سرد و بی عاطفه نشان دهد. گریم او را قدرتمند و سرسخت جلوه داده است، اما بخش مهمی از شکل گیری این شخصیت مدیون بازی اوست. او بی تفاوت و بی احساس به نظر می رسد. مضطرب و آشفته نیست. کمتر حرف می زند و بیشتر دیالوگ هایش درباره پسرش است. به جز زمانی که نام پسرش برده می شود و او نگران آینده اش است، گریه نمی کند و ضعف نشان نمی دهد. در نگاه، حالات و رفتار او رازی نهفته است و مخاطب را به این فکر می‌اندازد که شاید همه حرف‌هایش دروغ باشد، اما در عین حال خشونتی در چهره‌اش نهفته است که نمی‌توان انکار کرد که این افعی است. . از تهران

مریلا زارعی در نقش یک قاتل زنجیره ای در سریال ظاهری درخشان دارد
مریلا زارعی در کنار پیمان معادی سر صحنه سریال «عفی تهران»

مهمترین عامل جذب. | زارعی آنقدر به این گریم و لباس و تصویر عادت کرده که قرار است او را در قالب یک قاتل زنجیره ای نشان دهد. یکی ما کاملا فراموش می کنیم که در حال تماشای بازی یک بازیگر هستیم. غبار غم و رنج آنقدر او را خورده است که انگار واقعاً سالها نفرت را در دلش کاشته و بعد از هر قتل بخشی از انسانیتش را از دست داده و حالا فقط دریچه ای احساسی برایش باقی گذاشته است. پسرش. در تمام وجودش زارعی کاملاً به این نقش وابسته است و این شخصیت را با جان و دل درک می کند و این اصلی ترین ویژگی برنده بازی اوست. ما هنوز اطلاعات کمی در مورد او داریم. باید منتظر ادامه سریال باشیم و ببینیم این شخصیت چه ابعاد جدیدی پیدا می کند.

«آفه تهران» به کارگردانی سامان مقدم از چهارشنبه روی پلتفرم فیلم نت عرضه می شود.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا