اخبار پی ام آپلود

آپلود فیلم در ریمینولود

حتماً برای شما هم پیش آمده است که بخواهید فیلم یا ویدئویی را برای دوستان خود ارسال کنید اما به هر دلیلی از تصمیم خود منصرف شده باشید! مهم ترین دلیلی که باعث می شود تا آن ویدئو را برای دوستان خود ارسال نکنید، این است که چگونه باید آن را بفرستید.

در حال حاضر شبکه های اجتماعی نظیر تلگرام به شما کمک زیادی می کنند تا بتوانید فایل های خود را بفرستید اما با توجه به محدودیت ها ممکن است این عمل برای شما مشکل باشد. مثلاً در حال حاضر تلگرام فیلتر است و باید با استفاده از نرم افزار های تغییر آیپی به آن وصل شوید. این مسئله باعث می شود تا سرعت ارسال کاهش پیدا کند و تا چندین ساعت ارسال فایل را به تاخیر بیندازد.

به کمک آپلود فیلم در آپلود سنترهایی نظیر پی ام آپلود به راحتی می توانید فایل خود را آپلود کنید و به جای ویدئو، لینک آن را به کاربران ارائه کنید. به همین سادگی می توانید ویدئوی خود را برای دوستان خود ارسال کنید. در این مقاله می خواهیم به بررسی کامل آپلود فیلم در پی ام آپلود بپردازیم و مزایای آن را بررسی کنیم.

آپلود فیلم چیست؟

فیلم ها یکی از پر طرفدارترین و پر استفاده ترین انواع فایل ها هستند که روزانه بین کاربران زیادی به اشتراک گذاشته می شوند! اگر توجه کرده باشید، فیلم ها در انواع رسانه های اجتماعی استفاده می شوند؛ به عنوان مثال اگر وارد اینستاگرام شوید، متوجه می شوید که تعداد زیادی از فایل پست هایی که کاربران منتشر کرده اند، ویدئو هستند.

اما همیشه در شبکه های اجتماعی از فیلم استفاده نمی کنیم و کاربردهای فراوان دیگری هم دارند! به عنوان مثال ممکن است بخواهید یک گزارش ویدئویی برای همکار یا دوستان خود ارسال کنید و برای آن که عمر این ویدئو زیاد باشد، باید آن را بر روی یک سرور مطمئن آپلود کنید تا حذف نشود.

برخی آپلود سنتر ها نظیر پی ام آپلود به شما کمک می کنند تا بتوانید فیلم های خود را بر روی آن آپلود کنید و همیشه به آن دسترسی داشته باشید. البته آپلود سنتر ها محدودیتی برای آپلود فیلم در نظر گرفته اند که دلیل آن هم، ارائه سرویس های بهتر به همه کاربران است! زیرا اگر کاربران حجم زیادی از فیلم ها را آپلود کنند، هزینه سرور میزبانی افزایش پیدا می کند و آپلود سنتر نمی تواند کیفیت مطلوبی ارائه کند.

پی ام آپلود یکی از آپلودسنتر های معتبر در ایران است که به شما اجازه می دهد تا 50 مگابایت فیلم را آپلود کنید. اگر در این سایت عضو شوید، به راحتی می توانید این حجم را بیشتر کنید و مدت زمانی نگهداری از آن را دائمی کنید؛ به عبارت ساده تر، فیلم های شما برای همیشه در سایت باقی بماند.

چه زمانی به آپلود فیلم نیاز داریم؟

شاید برایتان سوال باشد که چه زمانی به آپلود فیلم نیاز دارید! با وجود شبکه های اجتماعی ممکن است بسیاری از فایل های خود را با استفاده از آن ها ارسال کنید اما این شبکه ها اجتماعی هم محدودیت حجم و زمان دارند که شاید این محدودیت ها خیلی خوشایند نباشند. پی ام آپلود محدودیت کمتری برای شما قائل شده است و می توانید برای آپلود ویدئو از آن استفاده کنید! برخی از مواردی که باعث می شود تا به آپلود فیلم در سایت های ارائه دهنده خدمات آپلود نیاز داشته باشید، عبارتند از:

  • انتشار فیلم در وبلاگ

اگر یک وبلاگ دارید، حتماً می دانید که امکان آپلود مستقیم در وبلاگ وجود ندارد! بنابراین اگر بخواهید یک فیلم در وبلاگ خود منتشر کنید، ابتدا باید آن را در یک آپلود سنتر نظیر پی ام آپلود، آپلود کنید و سپس لینک آن را جهت نمایش در وبلاگ درج کنید. مهم ترین مزیت پی ام آپلود پخش شدن فیلم در آن با سرعت بالا است و اگر کاربران بخواهند آن را دانلود کنند، باز هم سرعت بسیار خوبی دارد و کاربران با مشکل سرعت روبرو نخواهند بود. بنابراین اگر یک وبلاگ دارید، به راحتی می توانید آپلود فیلم خود را با استفاده از پی ام آپلود انجام و به کاربران نمایش دهید.

  • انتشار فیلم در شبکه های اجتماعی و تالار گفتمان

یکی دیگر از مشکلاتی که کاربران تالار گفتمان و برخی شبکه های اجتماعی روبرو هستند، این است که نمی توانند فایل های خود را به صورت مستقیم در آن ها آپلود کنند. حال فرض کنید به نمایش تصاویر در آن شبکه های اجتماعی نیاز داشته باشند! در این صورت ابتدا باید آن را در یک آپلود سنتر نظیر پی ام آپلود، آپلود کنند و سپس با کاربران دیگر به اشتراک بگذارند. بنابراین اگر در تالارهای گفتمان فعالیت می کنید، به راحتی می توانید فیلم های خود را در پی ام آپلود قرار دهید و لینک مستقیم آن را در تالار گفتمان یا شبکه های اجتماعی درج کنید.

  • ارائه لینک مستقیم به کاربران برای دانلود فیلم

گاهی اوقات کاربران نیاز به لینک مستقیم دارند تا آن را به صورت مستقیم با کاربران دیگر به اشتراک بگذارند. در این صورت باید سرور یا هاست مستقیم داشته باشند تا بتوانند آن را آپلود کنند. آپلود سنتر ها نقش همان سرور یا هاست را دارند اما هیچ هزینه ای برای شما نخواهند داشت. در پی ام آپلود به راحتی می توانید هزاران فایل نظیر عکس یا فیلم را آپلود کنید و لینک مستقیم آن را در اختیار کاربران قرار دهید. همچنین می توانید پس از آپلود ویدئو با استفاده از کدی که در اختیار شما قرار می گیرد، آن را در سایت خود نمایش دهید.

حریم خصوصی آپلود فیلم در پی ام آپلود

یکی از مهم دغدغه های کاربران برای استفاده از آپلود سنتر ها حریم خصوصی است! هر کاربری نگران این است که اطلاعاتش در خظر نباشند و تنها در دسترس سایت ارائه دهنده خدمات باشند. خوشبختانه پی ام آپلود حریم خصوصی را به خوبی رعایت کرده است و همه چیز را به صورت شفاف به کاربران گفته است. در این بخش می خواهید برخی از قوانین حریم خصوصی را به صورت مختصر و مفید بررسی کنیم تا خیالتان بابت استفاده از سرویس های پی ام آپلود، راحت باشد. این موارد عبارتند از:

  1. ذخیره اطلاعات در سایت هنگام ثبت نام

در بسیاری از سایت ها اطلاعات شما ذخیره می شوند اما معمولاً از آن اسفاده خاصی نمی شود! این اطلاعات تنها برای راحتی شما کاربران است؛ به عنوان مثال شما با ثبت نام در سایت می توانید همیشه به فایل هایی که آپلود کرده اید، دسترسی داشته باشید. اما این مسئله، دقیقاً همان مسئله ای که است که بسیاری از آپلود سنترها به دلایل مختلف اطلاع رسانی نمی کنند و گاهی اوقات از آن سوء استفاده می کنند. البته در پی ام آپلود ما از اطلاعات شما حفاظت می کنیم! هنگامی که شما در سایت پی ام آپلود عضو می شوید، اطلاعات شما در این سایت ذخیره می شود. اطلاعاتی که از شما دریافت می شود شامل نام کاربری و ایمیل است. البته جای نگرانی نیست و هیچ گونه مشکلی برای شما به وجود نخواهد آمد.

  1. ذخیره آی پی بدون نام کاربران

آی پی یکی از مشخصه های هر کاربری است! گاهی اوقات کاربران به قوانین عمل نمی کنند و همین مسئله موجب ایجاد دردسر برای سایت های میزبان می شود. در این صورت آپلود سنترها حق دارند (در صورت بروز مشکل) آی پی شما را در اختیار ارگان موردنظر قرار دهند تا از خودشان رفع اثر کنند. سیستم پی ام آپلود هم به گونه ای طراحی شده است که در آن آی پی شما ذخیره می شود و بدون این کار، امکان آپلود تصاویر وجود ندارد. دلیل این مسئله هم این است که گاهی اوقات کاربران به صفحه قوانین پی ام آپلود توجه نمی کنند و هنگام آپلود، دست به آپلود عکس هایی می زنند که بر خلاف قوانین است و برای پی ام آپلود مشکل ساز می شود. در این صورت پی ام آپلود حق دارد از آی پی شما برای بررسی مشکل استفاده کند! با این وجود اگر به قوانین پی ام آپلود دقت کنید، هیچ گونه مشکل یا نگرانی برای شما به وجود نخواهد آمد.

  1. حفاظت کامل از اطلاعات شما

هر کاربری حق دارد که نگران از پخش شدن اطلاعات خود باشد! در واقع یکی دیگر از نگرانی هایی که کاربران زیادی دارند و البته با توجه به سابقه بسیاری از آپلود سنتر ها در مورد آن حق دارند، این است که اطلاعات آن ها در اینترنت پخش شود یا در اختیار ارگان های مختلف قرار بگیرد. ما به شما این اطمینان را می دهیم که اطلاعات شما برای همیشه در نزد ما محفوظ است و جای هیچ گونه نگرانی نیست. بنابراین در صورتی که به این از خدمات پی ام آپلود استفاده نمی کنید، ما این اطمینان را می دهیم که خیالتان راحت باشد و به راحتی از سایت پی ام آپلود استفاده کنید.

چه فیلم هایی را نباید در پی ام آپلود قرار دهیم؟

هنگام آپلود فیلم برخی از فیلم ها را نباید در پی ام آپلود، آپلود کنید. در این بخش صورت ممکن است فایل شما حذف شود! این فیلم ها و فایل ها عبارتند از:

  • فایل مغاير با شئونات اخلاقی و ملی و قوانین جمهوری اسلامی ایران
  • فایل دارای کپی رايت که حقوق نشر آن توسط مولف محفوظ است
  • فایل توهين آميز به مقامات سياسی و اقليت های قومی و مذهبی
  • فایل مخرب یا مخل ارائه سرویس مطلوب سایت
  • فایل هایی که برای اشتراک گذاری غیر قانونی و یا دانلود به صورت ناخواسته بر روی دستگاه کاربران استفاده می شوند

پیشنهاد ما به شما برای آپلود فیلم در پی ام آپلود

اگر قصد استفاده از خدمات پی ام آپلود را دارید، پیشنهاد می کنیم برای تجربه لذت بخش موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • عضویت در سایت برای آپلود تصاویر خانوادگی و پاک کردن آن در زمان دلخواه
  • آپلود تصاویری که مطابق با قوانین جمهوری اسلامی هستند
  • فایل ها برای همیشه روی سایت باقی می مانند؛ پس اگر نیاز به حذف آن ها دارید، ابتدا در سایت عضو شوید تا همیشه به حذف آن دسترسی داشته باشید.

با رعایت این موارد می توانید نهایت استفاده را از خدمات پی ام آپلود ببرید.

آموزش آپلود فیلم در پی ام آپلود

اگر قصد استفاده از سایت های آپلود سنتر برای آپلود عکس در اینترنت را دارید و می خواهید از سایت پی ام آپلود استفاده کنید، در این بخش همراه ما باشید تا شما را با آموزش آپلود فیلم و سایر فایل ها در این سایت آشنا کنیم. برای آپلود تصویر در سایت، ابتدا سایت پی ام آپلود را باز کنید تا صفحه اصلی به شما نمایش داده شود. در این بخش یک باکس آپلود در اختیار شما است:

آموزش آپلود عکس در پی ام آپلود
آموزش آپلود عکس در پی ام آپلود

در این بخش می توانید با انتخاب گزینه انتخاب فایل، عکس موردنظر خود را انتخاب کنید و سپس بر روی گزینه شروع آپلود کلیک کنید تا فایل شما بر روی سرورهای این سایت قرار بگیرد. همچنین پیشنهاد می کنیم ابتدا صفحه پسوندهای مجاز فایل را چک کنید تا فرمت موردنظر شما در آن قرار داشته باشد! اگر قرار نداشت، فایل خود را ZIP و سپس اقدام به آپلود کنید.

آپلود فایل زیپ در پی ام آپلود
آپلود فایل زیپ در پی ام آپلود

پس از آپلود، شما صفحه ای مانند صفحه بالا مشاهده می کنید که در آن لینک های مربوط به تصاویر قرار دارد:

  • لینک مستقیم: در این قسمت لینک مستقیم مربوط به آپلود عکس شما قرار دارد که می توانید از آن استفاده کنید.
  • دکمه دانلود برای سایت و وبلاگ: در این بخش کد مربوط به نمایش عکس برای استفاده در سایت و وبلاگ وجود دارد.
  • لینک صفحه دانلود: در این بخش لینک صفحه دانلود وجود دارد که می توانید با وارد شدن، آن را دانلود کنید.
  • ارسال این عکس یا فایل به: در این بخش هم آیکن های مربوط به اشتراک گذاری و ارسال به شبکه های اجتماعی وجود دارد که با یک کلیک، می توانید آن را برای دوستان خود انتشار دهید یا ارسال کنید.

با استفاده از امکاناتی که در بالا ارائه شده است، به راحتی می توانید از خدمات آپلود فیلم استفاده کنید و از آن لذت ببرید.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا