اخبار روز

غوغای تغییرات کاربردی در آپدیت جدید واتساپ!

به گزارش پی ام آپ، مدت هاست که شماره تلفن افراد تنها نشانه هویت اکانت واتس اپ آنها بوده است. در واقع برای ثبت نام در این پیام رسان به شماره تلفن نیاز دارید و در نتیجه هنگام چت یا اضافه شدن به گروه ها، دیگران می توانند شماره شما را ببینند. به نظر می رسد که این وضعیت به زودی تغییر خواهد کرد، زیرا واتس اپ در حال کار بر روی افزودن ویژگی نام کاربری است.

آخرین نسخه آزمایشی واتس اپ نشان می دهد که این پیام رسان به زودی امکان انتخاب نام کاربری را ارائه می دهد. برای تعیین نام کاربری در این پیام رسان باید به تنظیمات حساب کاربری خود مراجعه کنید.

هنوز مشخص نیست که پیام رسان متا از کدام فرآیند برای انتخاب نام های کاربری استفاده می کند. این پلتفرم در حال حاضر دو میلیارد کاربر فعال دارد و از سوی دیگر جزئیاتی در مورد عملکرد مذکور ارائه نشده است.

از طرفی تلگرام به عنوان رقیب واتس اپ امکان انتخاب نام کاربری را برای مدت طولانی فراهم می کند. سال گذشته، تلگرام امکان فروش نام های کاربری خاص را از طریق پلت فرم حراج آنلاین مبتنی بر بلاک چین TON فراهم کرد. حال باید ببینیم که واتس اپ قصد دارد با نام های کاربری خاص چه چیزی به دست آورد.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا