اخبار روز

آپدیت جدید واتساپ برای تبلت های اندرویدی+ عکس

توجه: این خبر با عنوان : آپدیت جدید واتساپ برای تبلت های اندرویدی+ عکس
که اکنون درحال مطالعه آن هستید به نقل از رسانه اقتصاد نوشته شده است

واتس‌اپ در نسخه بتای 2.23.5.3 برای اندروید اندکی رابط خود را دستکاری کرد تا ت بلت‌ها از حالت نمایش ساید-بای-ساید استفاده کنند. اکنون در نسخه بتای 2.23.9.2 گزینه‌های موجود در این اپلیکیشن به شما امکان می‌دهد این ویژگی را به صورت غیرفعال یا غیرفعال کنید.

در توضیح این گزینه که تحت عنوان Side-by-side view در بخش Settings > Chats دیده می‌شود، آمده است: «فهرست چت‌ها و چت فعلی خود را به پهلوبه‌پهلوی می‌بینید.» بنابراین کاربران تبلت‌ها می‌توانند از صفحه بزرگ محصولات خود استفاده کنند.


بیشتر بخوانید: امکان اتصال به واتس آپ از طریق پروکسی


نمایش ساید-بای-ساید واتس‌اپ می‌تواند غیرفعال شود

قابلیت سایت-بای-ساید صفحه را به دو قسمت تقسیم می کند. خود را فقط در نیمی از صفحه ببیند، می‌توان این ویژگی را غیرفعال کند و تمام صفحه را به چت‌ها اختصاص دهد.

آپدیت جدید و جذاب واتساپ برای تبلت های اندرویدی/ عکس

گزینه Side by side view مالاً تا چند روز دیگر می‌توان به آن دسترسی پیدا کرد. فعلاً مشخص نیست که این ویژگی چه زمانی در نسخه پایدار این پیام‌رسان برای عموم عرضه خواهد شد.

واتساپ درحال‌حاضر کار روی چند ویژگی جدید است. یکی از این ویژگی‌ها می‌تواند کاربران را بدون نیاز به سرویس‌های ابری گوگل یا اپل، تاریخچه چت‌های خود را از یک دستگاه به دستگاه دیگری منتقل کند.

این شرکت همچنین را اخیراً آپدیتی برای پیام‌رسانی خود منتشر کرده است که به کاربران امکان استفاده از یک اکانت روی چند گوشی را می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این ویژگی این مطلب را بخوانید.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا