اخبار روز سینما

[آپدیت اسفند] : حواشی پخش سریال مست عشق در نوروز 1402 !

پخش سریال مست عشق در نوروز 1402 : خبری مبنی بر انتشار سریال مست عشق به کارگردانی حسن فتحی و با بازی شهاب حسینی و هانده ارچل منتشر شد، که تکذیب شد.

خبر پخش سریال عشق در ایام عید 1402 تکذیب شد و مشخص نیست که این سریال (یا فیلم) کی پخش خواهد شد؟

مست عشق پرحاشیه حسن فتحی که پیشتر قرار بود به صورت فیلم در سینماهای ایران به زودی (نوروز 1402) در قالب سریال هشتم از یکی از پلتفرم های نمایشی در ایران پخش شود.

بیوگرافی بازیگران سریال مست عشق با بازی پارسا پیروزفر و هانده ارچل

پخش سریال مست عشق در نوروز 1402

  • پخش سریال مست عشق در سال 1402
پخش سریال مست عشق در سال 1402

مست عشق پرحاشیه حسن فتحی که پیشتر قرار بود به صورت فیلم در سینماهای ایران به زودی (نوروز 1402) در قالب سریال هشتم از یکی از پلتفرم های نمایشی در ایران پخش شود. این روزها عوامل سازنده مست عشق به صورت فشرده در حال دوبله این اثر هستند. سپیده عبدالوهاب تدوینگر و حسین علیزاده سازنده موسیقی این مجموعه هستند.

این اثر در سال ۹۷ در قالب یک پروژه مشترک با کشور ترکیه، وارد فاز تولید شد. با شروع صحنه تصویربرداری از سکانس‌های آن ماند و بعد از آن درگیر تولید سریال «جیران» شد. در همین اثنا طرف ترک، ترخیص راش‌های موجود به تهیه نسخه‌های سریالی از آیرن پ. انتشار تیزرهای این سریال واکنش مهران برومند تهیه کننده و حسن فتحی را به همراه ش بعد از کش و قوسهای فراوان، طرف ترک کلیه.

پخش سریال مست عشق در نوروز 1402
پخش سریال مست عشق در نوروز 1402

پخش سریال مست عشق در سال 1402

داستان «مست عشق» درباره ملاقات مولانا شمس تبریزی در ترکیه است که در قونیه انجام می شود و چون شهاب حسینی در نقش شمس تبریزی، پارسا پیروزفر در نقش مولانا مولانا، بنسو سورال در نقش مریم، هانده ارچل در نقش کیمیا کیمیا دختر مولانا. )، و ابراهیم چلیک‌کول در نقش اسکندر در آن بازی کرده‌اند. شهاب حسینی پارسا پیروزفر، بنسو سورال، ارچل و ابراهیم چلیک کول جمله ستارگان این سریال ایرانی و ترکیه ای هستند.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا