اخبار روز سینما

رکوردزنی آهنگ بهت قول میدم سخت نیست!

هفت سال (1393) از فیلمبرداری آن ویدئو در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی می گذرد و این ویدئو هم اکنون با 177 میلیون بازدید در کانال یوتیوب محسن یگانه یکی از پربیننده ترین ویدئوهای عرصه موسیقی در ایران است.  این آهنگ با نام «بهت قول میدم» معروف است. آهنگی که احتمالا هر کدام از ما حداقل یک بار آن را شنیده ایم.

ساختار این ویدیو و شکل نوازندگانی که در یک کنسرت زنده روی صحنه نشسته اند، ممکن است از اجرای ایگلز از آهنگ «هتل کالیفرنیا» گرفته شده باشد. هتل کالیفرنیا به عنوان یکی از 500 آهنگ برتر تمام دوران توسط مجله رولینگ استونز شناخته شده است. ظاهراً این آهنگ همچنان هر یازده دقیقه یکبار در ایالات متحده آمریکا پخش می شود.

رکوردزنی آهنگ بهت قول میدم سخت نیست!

«بهت قول میدم» ترانه ای بود که توانست به زندگی هنری خواننده ای چون محسن یگانه ادامه دهد. خواننده ای که از اواسط دهه هشتاد وارد عرصه موسیقی پاپ شد و خیلی زود با آهنگ مشترکش با محسن چاوشی و حامد هاکان به شهرت رسید.

در تعریف «قول می دهم» باید گفت; آهنگی با شعر ساده، ملودی ساده، آهنگسازی ساده و روان؛ که احساسات مخاطب را قلقلک می دهد. تقریباً همه کسانی که این آهنگ را شنیده اند ارتباط خوبی با آن دارند. ملودی ملایم این آهنگ باعث می شود برای همیشه در ذهن مخاطب بماند.

اجرای زنده بی نقص «بهت قول میدم» در ویدیوی معروفش به همه نشان داد که این خواننده چقدر در اجراهای زنده توانایی دارد. نواختن گیتار نیز او را بیشتر از یک خواننده نزد مخاطبان محبوب می کند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا