اخبار روز سینما

فاش شدن نحوه آشنایی محمدرضا گلزار و همسر جوانش!

به نقل از شمانیوز، یک فیلم از محمدرضا گلزار و زن جوانی به نام آیسان آقاخانی در فضای مجازی منتشر کرده که مدعی است محمدرضا گلزار با آیسان آقاخانی ازدواج کرده است. محمدرضا گلزار او با انتشار تصاویری ازدواج خود را با آیسان علنی کرد.

محمدرضا گلزار در ۱ فروردین ۱۳۵۶ در تهران به دنیا آمد. محمدرضا گلزار متاهل است و متاهل است. محمدرضا گلزار سوپراستار ایرانی است که در زمینه تبلیغات نیز فعالیت دارد. محمدرضا گلزار محمدرضا گلزار دانش آموخته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت عید نوروز عکسی را در اینستاگرامش منتشر کرد.

فاش شدن نحوه آشنایی محمدرضا گلزار و همسر جوانش!

نحوه آشنایی محمدرضا گلزار و همسر جوانش

برخی از صفحات اینستاگرام مدعی شده اند که آیسان آقاخانی به طور فعال در زمینه مدلینگ فعالیت می کند و دختر یکی از تاجران معروف است.در مورد نحوه آشنایی آنها گفته می شود محمدرضا گلزار در شرکت پدر این دختر به عنوان مدل کار می کرد که آغاز کار بود. از آشنایانشان و این خانم هم از طرفداران محمدرضا گلزار است. همچنین اختلاف سنی محدرضا گلزار آیسن آقاخانی حدود 20 سال است.

 


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا