اخبار ورزشی

صحبت‌های هیئت مدیره استقلال درباره سرمربی جدیدی که انتخاب شده/ نفهمیدیم که چرا ساپینتو اخراج شد!

بعد از حواشی اخیری که سرمربی سابق استقلال در دربی ۱۰۱ به پا کرد، کاربران نظرات مختلفی داشتند. اما بعد از جدایی رسمی این سرمربی و پیوستنش به تیم قبرسی اکثر طرفداران به سمت هیئت مدیره حجوم آوردند.

به گزارش پی‌ام‌آپ، یکی از اعضای هیئت مدیره این باشگاه اعلام کرد : رای کمیته انضباطی تاثیر زیادی در جدایی ریکاردو ساپینتو داشت. محمد مومنی در خصوص جدایی ساپینتو از استقلال گفت که دیگر نمی تواند اتفاقات رخ داده را حفظ کند. رای کمیته انضباطی بسیار موثر بود. هواداران علاقه زیادی به او داشتند. ما هم با توجه به شناختی که از او داشتیم سعی کردیم آخرین فرصت ها را به آن بدهیم، اما متاسفانه در روز آخر این اتفاق افتاد و نتوانستیم.

وی در خصوص اینکه آیا هیئت مدیره باشگاه در این زمینه تلاشی کرده است، گفت: هر کاری کردیم، نتوانستیم آن را انجام دهیم. باشگاه نیز با این تصمیم مخالفت کرد. نفهمیدیم چرا اخراجش کردند.

مشاور استقلال در خصوص بدهی به ساپینتو و شکایت او گفت: فکر نمی کنم. او واقعاً چنین شخصیتی را ندارد. با همه این اتفاقاتی که برایش افتاد، توانست با امکانات مالی کمتری ما را همراهی کند.

مومنی درباره اینکه مجمع به زودی برگزار می شود و اینکه چه رتبه ای به خودش می دهد، گفت: امتیاز دادن به من مهم نیست. قضاوت مردم مهم است. توانستیم پس از سال ها قهرمانی را برای تیم به ارمغان بیاوریم. با این حال، پس از اتفاقات مدیریتی، ما کمی زمین می‌خوردیم.

 

صحبت‌های هیئت مدیره استقلال درباره سرمربی جدیدی که انتخاب شده/ نفهمیدیم که چرا ساپینتو اخراج شد!

وی در خصوص مطرح شدن نام هایی مانند نکونام، منصوریان، الهامی و گزینه خارجی هدایت استقلال گفت: زمانی که قرار است تغییر و تحولی رخ دهد، نام های زیادی به ذهن خطور می کند. در حال حاضر با کسی مذاکره نکرده ایم. منتظر می مانیم و ببینیم یکشنبه چه اتفاقی می افتد و سپس تصمیم می گیریم. ما حق امضا داریم و می توانیم تصمیم بگیریم اما در حال بررسی هستیم تا بهترین انتخاب را داشته باشیم.

مومنی در خصوص اختلاف وزارت ورزش و سازمان خصوصی سازی گفت: خودشان جواب بدهند. من در جریان نیستم حضور ما در مجلس اجباری نبود. می توانستند خودشان تصمیم بگیرند. نیازی به ما نبود. نمی دانم حمید سجادی علاقه ای به برگزاری جلسه نداشت.

وی در مورد اینکه آیا برای حضور در مجمع دعوت نامه دریافت کرده است، گفت: ایمیلم را چک نکرده ام. حتما از طریق ایمیل ارسال خواهد شد. هر بار این اتفاق می افتد.

مومنی در خصوص انتخاب سرمربی جدید استقلال گفت: باید همه جوانب را سنجید. به خصوص از نظر منابع مالی چون استقلال هواداران زیادی دارد و همه انتظاراتی دارند، سعی می کنیم بهترین گزینه را چه داخلی و چه خارجی انتخاب کنیم.

وی در خصوص پرداخت مطالبات بازیکنان تیم گفت: بخشی از مطالبات آنها را پرداخت کردیم. اکنون به حدود 65 درصد رسیده است.

این عضو از اعضای هیئت مدیره استقلال گفت: از باقی مانده مطالبات 200 هزار دلاری ساپینتو اطلاعی ندارم. اگر با ساپینتو صحبت می‌کردیم، او می‌توانست با قیمتی بسیار کمتر از آنچه که ما با آن موافقت کرده بودیم همکاری کند.

 

صحبت‌های هیئت مدیره استقلال درباره سرمربی جدیدی که انتخاب شده/ نفهمیدیم که چرا ساپینتو اخراج شد!

وی درباره امضای قرارداد 200 هزار دلاری ساپینتو با آپوئل قبرس گفت: نقش واسطه ها و کسانی که بر این کار نظارت می کنند. من باید در هر شرایطی مسئول باشم. باید چندین بار به سازمان بازرسی بروم و حساب بدهم. وظیفه من است اما در مورد استراماچونی سازمان بازرسی از کسانی که یک بار با او قرارداد بسته بودند سوال کرد؟ ما وظیفه خود را انجام می دهیم. گردن ما در برابر قانون از یک مو باریکتر است و سعی می کنیم پاسخگو باشیم.

مومنی در پاسخ به این سوال که آیا موافق انتخاب اعضای هیئت مدیره از سوی سازمان خصوصی سازی یا وزارت ورزش است، گفت: من در مقام قضاوت نیستم. وزارت کشور خودش تعیین تکلیف می کند.

به نقل از فارس

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا