اخبار روز

آنقدر ماشین رسیده که در بنادر جایی نداریم


به گزارش مانیبان به نقل از تسنیم، عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره آخرین وضعیت واردات خودرو در سال جدید اظهار داشت: برای واردات 130 هزار خودرو سفارش داده شده و این روند همچنان ادامه دارد. ، و مردم مایل به خرید هستند عجله نکنید و یک ماشین خارجی را با قیمت بالا از افرادی که به دنبال سوء استفاده هستند بخرید.

وی افزود: حدود 50 هزار خودرو وارداتی در گمرکات کشور وجود دارد و تحویل مردم می شود و به زودی سرعت تحویل خودروهای وارداتی به مردم افزایش می یابد.

آنقدر ماشین آمده است که دیگر جایی در بنادر نداریم

وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: مشکل فعلی واردات خودرو نداشتن فضای کافی در بنادر کشور است و تعداد زیادی خودرو در کشتی داریم.

وی تصریح کرد: ما به واردات خودرو افتخار نمی کنیم، بله به خودروهای تولید داخل افتخار می کنیم که امیدواریم امسال بتوانیم خودروهای باکیفیت را به مردم عرضه کنیم و در سال جدید به تحویل خوبی در صنعت خودرو دست پیدا کنیم.

این افزایش قیمت به دلیل نوسانات دیگر بازار است.

علی آبادی درباره عرضه و قیمت خودروهای داخلی گفت: تمام تلاش ما این است که از نظر کیفی و کمی رکودهای مناسبی داشته باشیم و از نظر قیمتی برای مردم عرضه کنیم اما باید توجه داشت که خودرو در کشور ما یک سرمایه است. خوب هر چند به نظرم مصرف هست ولی تحت تاثیر نوسانات دیگه بازاره.

وی بیان کرد: مردم بدانند که هیچ کسری در تولید و عرضه خودرو در بازار وجود ندارد و در صورت صبر و حوصله نیازهایشان برطرف می شود.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا