اخبار روز

اجرای طرح احراز صلاحیت معلمان! /آموزش و پرورش در این باره چه چیزی گفته است!

وزارت آموزش و پرورش روز دوشنبه بیست و پنجم اردیبهشت ماه طی بخشنامه ای از تشکیل «کارگروه رسیدگی به اعتراض در موارد خاص اجرای طرح احراز صلاحیت معلمان» خبر داد.

ضمن بررسی مدارک و دلایل، در صورت احراز شرایط عذر موجه، کارمند مورد نظر با تایید کمیته حسابرسی مربوطه می تواند به کارگروه اجازه ایجاد فرصت اعتراض یا ویرایش آن را به تنهایی بدهد. برای یک بار و حداکثر برای مدت معین (48 ساعت) از لحظه صدور طبق برنامه تصمیم گیری کنید.

بازه زمانی ویرایش اطلاعات طبق جدول فوق تعیین می شود و این مدت به هیچ عنوان قابل تمدید نمی باشد. بدیهی است سامانه مربوطه ساعت 24 روز شنبه 7خرداد 1402 تعطیل می باشد.

همچنین بر اساس اطلاعیه مرکز توسعه آموزش مجازی، فناوری و امنیت اطلاعات وزارت آموزش و پرورش، فرهنگیان مشمول مجوز با شرایط خاص می‌توانند در مدت مقرر که از اردیبهشت ماه ماه آغاز شده و تا پایان سال جاری ادامه دارد. امروز با مراجعه به سامانه my.medu.ir (آیکون نتایج رتبه بندی)، برای درخواست ویرایش اعتراض، به نتایج رتبه بندی خود اقدام کنید.

به این ترتیب جهت تسریع در رسیدگی به مراجع ویژه همکاران از نظر رتبه بندی در شرایط خاص مانند

– عدم دسترسی به اینترنت در مناطق عشایری و مرزی

– فوت یکی از بستگان درجه یک همکار در زمان ثبت نام اعتراض

– بیماری حاد فرد یا بستگان درجه یک او

– سفرهای خارجی ترتیب داده شده

– بروز خطاهای موثر در تشخیص فرآیندها

– دلایل قانونی، انضباطی یا قضایی؛ ثبت درخواست معترضان در سامانه اطلاع رسانی از 6 تا 9 اردیبهشت ماه ماه امکان پذیر است و این مدت به هیچ عنوان قابل تمدید نیست.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا