اخبار پی ام آپلود

آموزش آپلود تصاویر در اینترنت

تصاویر یکی از فایل های مختلفی هستند که بین کاربران زیادی رد و بدل می شوند! تصاویر استفاده های مختلفی دارند و به همین دلیل است که تقریباً همه کاربران از این نوع فایل استفاده می کنند. به عنوان مثال اگر در یک شرکت کار می کنید، ممکن است برای ارائه فایل های مختلف و گزارش ها به مدیران یا همکاران خود به تصاویر نیاز داشته باشید.

همچنین تصاویر به عنوان سرگرمی هم بین کاربران رد و بدل می شوند. یکی از مشکلاتی که کاربران با آن روبرو هستند، این است که چگونه می توانیم تصاویر را به نحوی آپلود کنیم که برای هر کاربری که بخواهیم، در دسترسش باشد.

بهترین راه کار برای این مسئله این است که آپلود تصاویر در اینترنت و راه های آن را یاد بگیرید. در این مقاله می خوایم به بررسی و آموزش آپلود تصاویر در اینترنت بپردازیم تا بتوانید تصاویر موردنظر را در اختیار هر فردی که نیاز دارید، قرار دهید.

آموزش آپلود تصاویر
آموزش آپلود تصاویر

آپلود تصاویر و کاربرد آن چیست؟

پیش از آن که بخواهیم به آموزش آپلود تصاویر در اینترنت بپردازیم، اول باید به این سوال پاسخ دهیم که معنی آپلود تصاویر چیست و چرا باید از آن استفاده کنیم؟ برای آن که این موضوع را درک کنیم، می توانیم از یک مثال ساده شروع کنیم. حتماً برای شما هم پیش آمده است که بخواهید برای شخصی ایمیل ارسال کنید و در آن ایمیل، تصویر یا فایلی به عنوان پیوست قرار داده باشید.

برای آن که این تصویر یا فایل در اختیار آن کاربر قرار بگیرد، باید تصویر را در اینترنت آپلود کنید تا به همراه ایمیل شما ارسال شود. همچنین گاهی اوقات شما از طریق تلگرام یا سایر شبکه های ارتباطی برای دوستان خود فایلی ارسال می کنید،

برای آن که این فایل ارسال شود، باز هم باید ابتدا روی اینترنت و سرورهای آن پیام رسان قرار بگیرد سپس به دست دوست شما برسد. به همین مسئله که تصاویر در اینترنت و یک سرور خاص قرار می گیرند، آپلود تصاویر گفته می شود. اما چه کاربردی دارد؟

در گذشته برای آن که یک فایل را به کاربران دیگر ارائه کنید، باید با استفاده از سخت افزارها و دستگاه های فیزیکی نظیر فلش مموری آن را به دست فرد موردنظر می رساندید. اما در حال حاضر با استفاده از آپلود تصاویر در اینترنت، می توانید لینک آن را در اختیار کاربر موردنظر خود قرار دهید و بدون نیاز به هیچ وسیله فیزیکی، کاربر به آن فایل دست پیدا کند.

برای آپلود تصاویر و ارسال برای کاربران دیگر چه راه کارهایی وجود دارد؟

آپلود تصاویر در اینترنت راه های زیادی دارد. گاهی اوقات این راه های هزینه زیادی برای شما دارند که واقعاً ارزش هزینه کردن ندارد! البته راه های کم هزینه زیادی هم وجود دارند که البته برخی از آن ها، شما را با محدودیت روبرو می کنند. اگر قصد استفاده از سرویس های آپلود تصاویر را دارید، ابتدا باید ببینید که آن سرویس چقدر برای شما هزینه دارد و آیا ارزش هزینه کردن دارد یا خیر!

زیرا برخی راه ها تقریباً رایگان هستند و هیچ هزینه ای برای شما ندارند؛ بنابراین بهتر است این راه ها را بشناسید و از آن استفاده کنید. در این بخش به بررسی 3 مورد از مهم ترین راه های آپلود تصاویر در اینترنت می پردازیم تا بهترین راه کار را انتخاب کنید! این راه کارها عبارتند از:

استفاده از پیام رسان ها برای ارسال تصاویر

این روزها تقریباً هر کسی از شبکه های اجتماعی استفاده می کند! در ایران تلگرام و واتس اپ بیشترین مخاطب را دارند و روزانه میلیون ها نفر از آن استفاده می کنند. اگر قصد ارسال تصاویر یا حتی فایل های دیگری به کاربران را دارید و می خواهید این کار را با استفاده از آپلود تصاویر انجام دهید، استفاده از پیام رسان ها گزینه مناسبی است.

با استفاده از پیام رسان های مختلف می توانید بی نهایت فایل با حجم پایین یا بالا را برای کاربران ارسال کنید. به عنوان مثال در حال حاضر تلگرام به شما اجازه می دهد که بی نهایت فایل با حداکثر حجم 2 گیگ را برای کاربران ارسال کنید! به عبارت دیگر، حتی اگر شما هزاران گیگ فایل هم داشته باشید، می توانید در پارت های 2 گیگ آن را برای کاربران ارسال کنید.

استفاده از این پیام رسان ها رایگان است و فایل های شما برای همیشه در آن باقی خواهد ماند؛ البته محدودیت حجمی و زمانی برای پیام رسان های مختلف فرق می کند. استفاده از این راه باعث می شود تا سرعت کار شما هم تا حد زیادی افزایش پیدا کند و بدون هیچ مشکلی فایل های خود را برای دوستان و همکاران خود ارسال کنید! تنها مشکلی که این روش دارد، این است که به شما لینک مستقیم ارائه نمی شود و تنها همان کاربری که فایل برایش ارسال شده، قادر به مشاهده آن است.

  • خرید هاست برای آپلود تصاویر

یکی دیگر از راه کار های آپلود تصاویر در اینترنت خرید هاست است. هاست بخشی از سرور است و سرور هم یک ابر کامپیوتر متصل به اینترنت محسوب می شود. مهم ترین تفاوتی که یک سرور با کامپیوتر خانگی دارد، این است که هر کاربری می تواند به فایل های سرور با استفاده از دامنه یا آی پی دسترسی داشته باشد؛

البته منظور ما هر فایلی است که مدیر سرور یا سایت بخواهد. این روش نسبت به روش قبلی، مزیت های زیادی دارد! شما در این روش می توانید هر نوع فایلی را آپلود کنید و در اختیار هزاران نفر قرار دهید. لینک مستقیم یکی از مزایای این روش است!

با استفاده از لینک مستقیم می توانید لینک فایل های خود نظیر تصاویر را در اختیار هر کاربری که می خواهید قرار دهید اما در روش قبلی شما فقط می توانید فایل را بدون لینک مستقیم در اختیار یک فرد یا نهایتاً افراد یک گروه و کانال قرار دهید. مهم ترین عیب این روش، هزینه زیاد آن است! اگر تنها برای چند بار می خواهید فایلی را به کاربران محدودی ارسال کنید، پیشنهاد ما استفاده از سایت های آپلود تصاویر در اینترنت است.

این روش برای افرادی مناسب است که می خواهند برای مدت نامحدود فایل های خود را در فضای اینترنت داشته باشند. این روش گاهی تا چندین میلیون تومان در ماه هم هزینه دارد و تنها برای میزبانی سایت پیشنهاد می شود.

  • استفاده از سایت های آپلود تصاویر

یکی دیگر از راه هایی که با استفاده از آن می توانید تصاویر خود را در اینترنت آپلود کنید، استفاده از سایت های آپلود تصاویر و فایل است. سایت های مختلفی در این زمینه وجود دارند که یکی از بهترین آن ها، سایت پی ام آپلود است. قوانین و محدودیت های هر یک از این سایت ها متفاوت است اما معمولاً برای فایل هایی که مشکل اخلاقی نداشته باشند، مسئله ای وجود ندارد و فایل پاک نخواهد شد.

یکی از مهم ترین مزایای این روش، این است که با استفاده از آن می توانید لینک مستقیم به کاربران ارائه کنید و فایل یا تصاویر خود را در اختیار هزاران کاربر قرار دهید. بسیاری از افراد برای آپلود تصاویر در وبلاگ، اجباراً از این روش استفاده می کنند که البته بسیاری از آن ها، محدودیت زمانی دارند.

البته برخی از این سایت های آپلود به شما اجازه می دهند که با عضویت در سایت، فایل های خود را برای همیشه نگه داری و از آن استفاده کنید. از مزایای مهم دیگر، رایگان بودن اکثر این سایت ها است و این مسئله که محدودیت خاصی برای آن وجود ندارد.

در این بخش به بررسی 3 مورد از مهم ترین مزایای آپلود تصاویر در اینترنت پرداختیم! در بخش بعدی به بررسی مزایای مهم استفاده از سایت پی ام آپلود و آموزش آپلود تصاویر در آن می پردازیم.

مزایای استفاده از پی ام آپلود برای آپلود تصاویر

پی ام آپلود یکی از سایت های معتبر در زمینه آپلود تصاویر در اینترنت است که با استفاده از آن می توانید تصاویر خود را آپلود کنید و لینک مستقیم آن را در اختیار افراد دیگر قرار دهید. این سایت قابلیت های زیادی در اختیار شما قرار می دهد و می توانید با خیال راحت تصاویر خود را آپلود کنید. در این بخش به بررسی مهم ترین ویژگی های سایت پی ام آپلود می پردازیم! این ویژگی ها عبارتند از:

  • دریافت لینک مستقیم جهت ارائه مستقیم تصاویر

مهم ترین ویژگی که سایت پی ام آپلود دارد، ارائه لینک مستقیم برای تصاویر و فایل های آپلود شده است. با استفاده از این قابلیت می توانید آن را در شبکه های اجتماعی، سایت و… قرار دهید و حتی آن را به صورت مستقیم برای کاربران دیگر ارسال کنید تا به آن دسترسی داشته باشند. در این سایت می توانید هزاران فرمت را از جمله فرمت های تصویری، ویدئویی و صوتی آپلود کنید و حتی پسوندهایی که در این سایت مجاز نیستند را می توانید ابتدا Zip و سپس آپلود کنید.

  • امکان آپلود تصاویر تا 100 مگابایت

یکی دیگر از مهم ترین مزایای استفاده از پی ام آپلود، امکان آپلود تا 100 مگابایت است. در حالی که بسیاری از سایت های آپلود به شما اجازه آپلود بیشتر از چند مگابایت (در حد یک عکس) را نمی دهند، این سایت به شما اجازه می دهد تا فایل های حجیم تر را هم آپلود کنید.

  • ماندگاری دائمی تا زمان حذف توسط کاربر

یکی دیگر از مزایای استفاده از پی ام آپلود ماندگاری دائمی آن است. بسیاری از آپلود سنتر ها به شما اجازه نگه داری فایل بیش از چند ماه را نمی دهند و پس از آن به صورت خودکار حذف می شود! حتی اگر اجازه ماندگاری دائم را هم بدهند، باید در آن سایت عضو شوید تا بتوانید فایل های خود را برای همیشه نگه داری کنید. در حالی که پی ام آپلود بدون نیاز به عضویت در سایت به شما اجازه می دهد تا فایل های خود را برای همیشه نگه داری و از آن استفاده کنید.

  • امکان حذف تصاویر آپلود شده در زمان دلخواه

گاهی اوقات کاربران نیاز دارند تا بتوانند فایل های آپلود شده خود را حذف کنند! در این صورت باید قابلیت حذف تصاویر وجود داشته باشد تا بتوانند آن را حذف کنند. خوشبختانه در پی ام آپلود شما امکان حذف تصاویر را با عضویت در این سایت دارید و می توانید هر فایلی که دیگر به آن نیاز ندارید را به راحتی حذف کنید.

  • حریم خصوصی

حریم خصوصی این سایت بسیار کامل و دقیق ارائه شده است! تمام اطلاعاتی که به این سایت ارائه می کنید، برای همیشه در این سایت باقی می مانند اما این سایت تعهد می دهد که هیچ کدام از این اطلاعات را استفاده نکند. پس اگر نگران پخش شدن اطلاعات و تصاویر آپلود شده هستید، پیشنهاد ما استفاده از سایت پی ام آپلود است تا بتوانید بدون نگرانی از آن استفاده کنید.

آموزش آپلود تصاویر در اینترنت

اگر قصد استفاده از سایت های آپلود تصاویر در اینترنت را دارید و می خواهید از سایت پی ام آپلود استفاده کنید، در این بخش همراه ما باشید تا شما را با آموزش آپلود تصاویر و سایر فایل ها در این سایت آشنا کنیم. برای آپلود تصویر در سایت، ابتدا سایت پی ام آپلود را باز کنید تا صفحه اصلی به شما نمایش داده شود. در این بخش یک باکس آپلود در اختیار شما است:

آپلود عکس
آپلود عکس

در این بخش می توانید با انتخاب گزینه انتخاب فایل، فایل موردنظر خود را انتخاب کنید و سپس بر روی گزینه شروع آپلود کلیک کنید تا فایل شما بر روی سرورهای این سایت قرار بگیرد. همچنین پیشنهاد می کنیم ابتدا صفحه پسوندهای مجاز فایل را چک کنید تا فرمت موردنظر شما در آن قرار داشته باشد! اگر قرار نداشت، فایل خود را ZIP و سپس اقدام به آپلود کنید.

آپلود فایل
آپلود فایل

پس از آپلود، شما صفحه ای مانند صفحه بالا مشاهده می کنید که در آن لینک های مربوط به تصاویر قرار دارد:

  • لینک مستقیم: در این قسمت لینک مستقیم مربوط به تصاویر شما قرار دارد که می توانید از آن استفاده کنید.
  • دکمه دانلود برای سایت و وبلاگ: در این بخش کد مربوط به نمایش فایل برای استفاده در سایت و وبلاگ وجود دارد.
  • لینک صفحه دانلود: در این بخش لینک صفحه دانلود وجود دارد که می توانید با وارد شدن، آن را دانلود کنید.
  • ارسال این عکس یا فایل به: در این بخش هم آیکن های مربوط به اشتراک گذاری و ارسال به شبکه های اجتماعی وجود دارد که با یک کلیک، می توانید آن را برای دوستان خود انتشار دهید یا ارسال کنید.

اگر سوالی دارید، می توانید از طریق بخش نظرات مطرح کنید تا شما را راهنمایی کنیم.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا