اخبار ورزشی

کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده از الاهلی کنار گذاشته شدند/ بازگشت دو لژیونر پرسپولیسی

به گزارش خبرگزاری پی ام آپ، دو بازیکن سابق پرسپولیس یعنی محمدحسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده که به قطر رفته بودند بخاطر عمل کرد ضعیفشان اخراج شدند.

این دو بازیکن که به همراه الاهلی قطر در رده هشتم جدول 12 تیمی لیگ ستارگان قطر قرار گرفتند، به دلیل عملکرد ضعیف خود در خط دفاع کنار گذاشته شدند، الاهلی که در خط دفاع ضعیف ترین خط دفاعی فصل با 45 گل خورده نامیده شده است.

از این رو خلیل زاده و کنعانی زادگان پس از دو فصل حضور در تیم الاهلی قطر، به پایان همکاری خود با این تیم رسیده اند و در شرایطی که صحبت از بازگشت آنها به لیگ برتر ایران زیاد است، قصد دارند به کار خود ادامه دهند.

کنعانی زادگان که حالا برای حضور در تمرکز تیم ملی به ایران بازگشته است، پیشنهادی از لیگ قطر (ام صلال) در لیگ ستارگان دارد. این در حالی است که چهار پیشنهاد دیگر او مربوط به دو تیم اماراتی و همچنین دو تیم از لیگ های ترکیه و روسیه است.

اتفاقی که به نظر می رسد او را به عنوان لژیونر برای فصل آینده ادامه دهد و بازگشت به لیگ برتر بعید است. رئیس باشگاه الاهلی در این خصوص گفت:

دو بازیکن ایرانی (محمدحسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده) و یک بازیکن صربستانی دیگر از الاهلی از این تیم جدا خواهند شد و در بین بازیکنان خارجی فقط یزن النعیمات اردنی وسفیان هانی الجزایری را حفظ خواهیم کرد که قرار داد دارند.ویدیو/ ویلای فوق لاکچری کنعانی زادگان همه را مات و مبهوت کرد

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا