اخبار روز سینما

بی احساس ترین بازیگر مرد: آقای جوکر 17 سال است که گریه نکرده است!

جرد لتو خواننده و هنرپیشه مشهور 51 ساله آمریکایی اعتراف کرد آخرین باری که گریه کرده 17 سال پیش بوده است!

به گزارش پی ام آپ: جرد لتو بازیگر جوکر در مصاحبه اخیرش درباره آلبوم جدیدش و احساساتش صحبت کرد.

به گزارش پی ام آپ، آقای جوکر بیش از 17 سال است که گریه نکرده است! جرد لتو بازیگر برنده اسکار فاش کرد که آخرین باری که گریه کرده سر صحنه فیلمبرداری «مرثیه ای برای یک رویا» در دهه 2000 بوده است. جرد لتو در مصاحبه اخیر خود اعتراف کرده است که حدود 17 سال است که گریه نکرده است.

این بازیگر و خواننده فکر می کند تمام اشک هایش را در حین ساخت این درام ریخته است. «مرثیه ای برای یک رویا» فیلمی درباره اعتیاد به مواد مخدر است.

ستاره محبوب هالیوود روز چهارشنبه به عنوان یکی از مجریان برنامه “Jo whiley Show” ظاهر شد.

او قبل از انتشار ششمین آلبوم استودیویی گروهش به نام30Seconds to Mars در این برنامه حضور داشت.

آلبوم It’s the End of the World But It’s a Beautiful Day در ماه سپتامبر منتشر خواهد شد.

در حین صحبت در مورد واکنش های احساسی افرادی که موسیقی جدید را شنیدند، از لتو پرسیده شد که آیا آهنگی در آلبوم جدید او وجود دارد که اشک او را برانگیزد؟ او گفت:

من 17 سال است که گریه نکرده ام، آخرین بار به این دلیل بود که انگشت پایم را بریدم.

وقتی دلیلش را پرسیدند، پاسخ داد: من مثل یک مارمولک هستم، فکر نمی‌کنم مجرای اشک من درست کار کند. شاید هنگام فیلمبرداری «مرثیه ای برای یک رویا» تمام اشک هایم را ریختم؟ در طول ساخت آن فیلم خیلی گریه کردم.»

خاطرات بازیگر فیلم مرثیه ای برای یک رویا!

در سال 2000 لتو در فیلم «Requiem for a Dream» به کارگردانی دارن آرنوفسکی در کنار الن برستین و جنیفر کانلی بازی کرد.

وی ادامه داد: فیلمبرداری این فیلم واقعا بد بود، یادم می‌آید صحنه‌ای داشتم که قرار بود خیلی احساساتی باشم، همان لحظه به من خبر دادند که یکی از بهترین دوستانم تیراندازی شده است.

خیلی ناراحت شدم. اما فهمیدم چه بازیگر بدی هستم. این خبر هیچ تاثیری در این صحنه نداشت. فکر می‌کنم فقط از کارگردان خواستم آن صحنه را دوباره فیلمبرداری کند.»

این بازیگر همچنین ادامه داد: بخشی از صحنه اصلی فیلم وجود دارد. وقتی با تلفن صحبت می کنم. بنابراین به نوعی، دوست من برای همیشه در آن صحنه زندگی می کند.

لتو در چندین فیلم پرفروش از جمله فیلم های ابرقهرمانی معروف دی سی و مارول بازی کرده است. به گزارش مورنینگ تایمز، او در سال 2013 برنده اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای بازی در فیلم Dallas Buyers Club شد.

جرد لتو در مورد آلبوم جدیدش گفت: «آهنگ های شاد زیادی دارد. البته جنبه تاریک تری هم وجود دارد که مثل همیشه به بررسی آن خواهیم پرداخت. مثل همیشه سعی می کنیم جنبه های مختلفی را در این آلبوم قرار دهیم. من از شنیدن آن بسیار هیجان زده هستم.

ما احساس می کنیم یک گروه کاملاً جدید هستیم. ما پر انرژی به این صنعت بازگشته ایم.»

برگفته از رسانه وقت صبح

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا