اخبار روز سینما

آقای بازیگر معروف به دیدار خانواده نامزد جدیدش «کایلی جنر» رفت!

تیموتی شالامه با خانواده کارداشیان-جنر در اوج جنجال ها پیرامون رابطه جدیدش با کایلی جنر ملاقات کرده است.

تیموتی چالامی بازیگر معروف هالیوود صبح با خانواده نامزد جدیدش کایلی جنر دیدار کرد!

به گزارش گروه ترجمه صبح، پس از شایعاتی مبنی بر رابطه عاشقانه کایلی جنر و بازیگر هالیوود تیموتی شالامه، حالا به نظر می رسد که ستاره برنامه تلویزیونی کارداشیان ها او را به خانواده مشهورش معرفی کرده است.

گزارش شده است که کایلی جنر موافقت خانواده اش را برای نامزدی با ستاره هالیوود تیموتی شالامه دریافت کرده است.

گفته می شود که این دو پس از شرکت در فشن شوی ژان پل گوتیه در ژانویه، قرار ملاقات را آغاز کردند. اکنون به نظر می رسد که تیموتی با مادر کایلی، کریس جنر، و خواهرش، کندال جنر، ملاقات کرده است.

یک منبع نزدیک فاش کرده است که خانواده مشهور نامزد جدید کایلی “کاملا” را تایید می کنند، زیرا این میلیاردر 25 ساله سرانجام با فردی آشنا شده است که “او را به لبخند می اندازد”.

نظر اعضای خانواده کارداشیان جنر به نامزد جدید کایلی!

قبل از شایعه شدن رابطه او با ستاره «تلماسه»، کایلی با تراویس اسکات خواننده رپ ازدواج کرده بود. این زوج سابق دارای دو فرزند هستند. استورمی پنج ساله و هوا یک ساله است.

“برخی از خانواده کارداشیان، از جمله کریس و کندال، تیموتی را ملاقات کرده اند. آنها واقعا او را دوست دارند و فکر می کنند که او با تمام افرادی که کایلی در گذشته با او قرار داشته متفاوت است.”

او حس شوخ طبعی زیادی دارد و باعث می شود که او لبخند بزند که مهمترین چیز است. به گزارش مورنینگ تایمز، آنها دوست دارند ببینند او چقدر خوشحال است و رابطه عاطفی او را کاملا تایید می کنند.

تایید این خانواده پس از آن صورت گرفت که کایلی و تیموتی برای اولین بار از زمان شروع شایعات قرار ملاقات با هم دیده شدند.

این زوج در لس آنجلس در خانه تیموتی در بورلی هیلز ملاقات کردند. کایلی در این عکس ها با تیموتی و خواهر بزرگترش پائولین دیده می شود.

به گفته یک منبع نزدیک، این زوج “بیش از شش روز در هفته” را با هم می گذرانند و در حال آشنایی بیشتر با یکدیگر هستند. با این حال، منبع تاکید کرد که تمرکز اصلی کایلی مادر بودن است.

برگفته از رسانه وقت صبح

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا