اخبار روز سینما

آغاز پخش دو برنامه «خوش نمک» و «بگو و بخند» از شبکه نسیم/ آیا می توانند جانشینان خندوانه باشند؟

با حذف ساخت برنامه «خندوانه» از جدول پخش شبکه نسیم، این شبکه دو برنامه «خوش نمک» و «بگو و بخند» را به جدول پخش خود اضافه کرد.

به گزارش پی ام آپ، سال گذشته و در روزهایی که آخرین قسمت های برنامه خندوانه پخش می شد، صحبت از اتمام نهایی این برنامه بود. این خبر البته هیچ گاه به طور رسمی از سوی مسئولان تلویزیون تایید نشد اما محمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم در مصاحبه های خود آن را تایید کرد. رامبد جوان پس از پخش آخرین قسمت خندوانه با انتشار یادداشتی از پایان خندوانه خبر داد و نوشت در آینده چه می شود؟ نمی دانم! ما چاره ای جز صبر نداریم و مشتاقانه منتظر دیدار شما هستیم.”

اکنون با گذشت نزدیک به هشت ماه از پایان فصل هشتم خندوانه، شبکه نسیم در ادامه سیاست های مدیران جدید سیما در خصوص تغییرات اساسی در ساختار، دو برنامه جدید با محوریت شادی و خنده را آماده پخش کرده است. از برنامه های تلویزیونی

یکی از این نمایش ها «خوش نمک» و تهیه کنندگی مشترک مقداد مومن نژاد و مسعود رجبیان است. در این نمایش شرکت کنندگانی از سراسر کشور حضور دارند که برای اثبات قدرت خود با یکدیگر رقابت می کنند. پخش این برنامه از سه شنبه هفته گذشته آغاز شد و تاکنون چهار قسمت از شبکه نسیم پخش شده است.

«بگو بخند» به کارگردانی شهاب عباسی و با بازی عبدالله روا یکی دیگر از نمایش هایی است که قرار است فضا را پر از خنده کند. این نمایش یک مسابقه استعدادیابی در زمینه طنز و طنز است. محمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم در گفت وگویی در تشریح مختصات این برنامه گفت: باگو و بخند یک برنامه استعدادیابی در سبک «خنداننده شو» و «عصر جدید» است که شامل استندآپ کمدی در این زمینه است. گروه های طنز و شعر «تمام کشور حضور دارند و با هم رقابت می کنند» شرکت می کنند.

سه قسمت اول این برنامه که به معرفی داوران و مصاحبه با بازیگران طنز تلویزیون اختصاص داشت در اولین روزهای سال جدید از شبکه نسیم پخش شد. قرار بود پخش این مسابقه همزمان با عید سعید فطر آغاز شود اما طولانی شدن مراحل گزینش شرکت کنندگان، پخش آن را یک ماه به تاخیر انداخت.

بر اساس اعلام شبکه نسیم پخش این مسابقه استعدادیابی از 12 خردادماه آغاز می شود. در این مسابقات تیمی متشکل از بیژن بنفسه خواه، هومن برق نورود، نعیمه نظام دوست و شهرام شکیبا قضاوت را بر عهده دارند.

باید منتظر ماند و دید که آیا این دو نمایش می توانند جای خالی «خندوانه» را پر کنند و مخاطبان نسبت به آن ها واکنش مثبتی خواهند داشت یا خیر.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا