اخبار روز

زمان واریز پیش پرداخت در سامانه یکپارچه خودرو آغاز شد!

به گزارش پی ام آپ، در مرحله اول فروش یکپارچه خودروهای ثبت نام شده از طریق سامانه یکپارچه و اسامی آنها به عنوان اولین قسمت از اولویت پاییز 1402 به گروه صنعتی ایران خودرو اعلام شده و پیامک ارسال شده است. این گروه صنعتی می تواند از امروز (چهارشنبه 20 اردیبهشت ماه) تا چهارشنبه آینده (3 خرداد) نسبت به واریز پیش پرداخت خودروی خود طبق بخشنامه اقدام کند.

اولویت های اعلام شده در این مدت در خودروی منتخب در سامانه یکپارچه قابل ثبت است و امکان تعویض خودرو وجود ندارد.

متقاضیان برای خرید محصولات ایرانخودرو فقط از طریق سامانه ایرانخودرو وارد esale.ikco.ir شده و از ثبت نام در سایت های غیر معتبر با آدرس مشابه خودداری کنند.

طبق آنچه اعلام شد سند خودرو به مدت یک سال در رهن شرکت خواهد بود، انتقال امتیاز به شخص ثالث و فروش خودرو به صورت وکالتی ممنوع است و در این طرح قیمت خودرو مطابق قیمت در زمان تحویل مشخص شده در قرارداد باشد.

در صورت عدم واریز کامل پیش پرداخت در مدت ذکر شده به حساب خودرو، ثبت نام لغو شده تلقی می شود. ضمناً در صورت انصراف مشتری و یا مشاهده مغایرت در شرایط احراز هویت متقاضی، در هر زمان قبل از تحویل خودرو، ثبت نام لغو و وجه مشتری ظرف 20 روز مسترد خواهد شد.

همانطور که گفته شد مجدداً تاکید می شود که قیمت خودرو بر اساس قیمت در زمان تحویل خواهد بود. فرد منتخب هم اکنون باید مبلغ پیش پرداخت را طبق بخشنامه از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو پرداخت کند؛ مابقی مبلغ خودرو پس از تعیین نهایی در زمان ارسال دعوتنامه و در نظر گرفتن هزینه های قانونی تعیین و دریافت خواهد شد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا