اخبار روز

جزئیات آغاز تحویل واحدهای مسکونی به مشمولان مددکاری اجتماعی

به گفته پی ام آپ، همایون ورکی زاده گفت: در بازدید از مناطق محروم و کم برخوردار شهرستان الیگودرز چهار واحد مسکونی به مددجویان تحویل داده شد.

وی با اشاره به اینکه در این منطقه چهار خانواده سرپرست داشتیم که به نوعی دارای معلولیت بودند و از نظر سطح درآمد در دهک های یک تا سه قرار داشتند، افزود: این خانواده ها در ساختمان های قدیمی که گاهاً سنگی و سنگی ساخته شده بودند زندگی می کردند. کاه گلی که به گفته چهار واحد مسکونی طی تفاهم نامه ای که سازمان بهزیستی کشور با قرارگاه سازندگی خاتم بسته بود به این خانواده ها واگذار شد.

وی گفت: این واحدهای مسکونی در زمینی به مساحت 75 متر با دو اتاق خواب، آشپزخانه و سالن ساخته شده و برای معلولان مناسب سازی شده است.

مدیرکل بهزیستی لرستان گفت: در تحقیقاتی که انجام دادیم این خانواده ها حتی لوازم اولیه زندگی را هم نداشتند که با تعاملی که با قرارگاه خاتم داشتیم لوازم زندگی تامین شد.زندگی برای این چهار خانواده تامین شد. هتک ابرو. حضرتعالی و حضوری آنها را تحویل می دهیم.

اضافه شد: به این مشتریان اقلامی از جمله یخچال، تلویزیون، پنکه، لوازم آشپزخانه کامل، فرش و … داده شد.

مدیرکل بهزیستی لرستان ادامه داد: همچنین دو واحد مسکونی به همراه اقلام زندگی در شهرستان کوهدشت را به خانواده های تحت پوشش تحویل خواهیم داد.

ورکی زاده افزود: پیش از این در دو ماه گذشته 21 واحد مسکونی به خانواده های تحت پوشش بهزیستی تحویل داده بودیم و هم اکنون 27 واحد با چهار واحد در الیگودر و دو واحد در کوهدشت به ذی نفعان تحویل داده شده است.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا