اخبار روز سینما

آستین باتلر بازیگر جدید فیلم دارن آرنوفسکی شد

شرکت «سونی پیکچرز» در حال تولید فیلم جنایی جدید است دارن آرونوفسکی به این میگن دزدی دستگیر شده آستین باتلر بازیش کردم خریدم

این فیلم درباره هنک تامپسون، بازیکن بیسبال بازنشسته ای است که ناخواسته درگیر یک مبارزه وحشیانه برای بقا در دنیای جنایتکارانه دهه 1990 نیویورک می شود. چارلی هیوستون فیلمنامه را بر اساس کتابی به همین نام خواهد نوشت.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان می توانید به بخش آن مراجعه کنید اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرام فیگار دیدن.


آستین باتلر بازیگر جدید فیلم دارن آرنوفسکی می شود

آرونوفسکی کارگردان نامزد اسکار که از جمله فیلم‌هایش می‌توان به «نهنگ»، «مرثیه‌ای برای یک رویا» و «بیوه سیاه» اشاره کرد، گفت:

خوشحالم که دوباره با دوستان قدیمی‌ام در سونی پیکچرز گرد هم می‌آیم تا ترن هوایی آدرنالین چارلی را زنده کنم. من بی صبرانه منتظر شروع کار با خانواده فیلمسازم در آستین و نیویورک هستم.

سنفورد پانیچ، رئیس گروه سونی موشن پیکچرز گفت:

“دارند” یکی یکی از درخشان ترین داستان نویسان سمعی و بصری جهان است، و اقتباس از این کتاب های شگفت انگیز چارلی هیوستون با بازی آستن فرصتی هیجان انگیز برای من بود که نمی توانستم بخشی از آن باشم.

آستین باتلر

باتلر دو سال پیش برای فیلم الویس نامزد اسکار بهترین بازیگر مرد شد. او در حال حاضر در حماسه علمی تخیلی دنیس ویلنوو Dune: Part 2 و مینی سریال Masters of Air Apple TV دیده می شود. باتلر بعدی در فیلم دوچرخه سواران جف نیکولز و اقتباس 3000 شهر در آتش از سونی پیکچرز که به همراه دیوید هیمن و شین سالرنو تهیه کنندگی آن را بازی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره پیوستن آستین باتلر به فیلم جدید دارن آرنوفسکی چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات بنویسید. شکل برای به اشتراک گذاشتن

منبع: تغییر

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا