اخبار روز سینما

آزی آزبورن به دلیل خطریت شدید تور کنسرت هایش را لغو کرد!

لغو تور کنسرت آزی ازبورن : آزی ازبورن خواننده سرشناس بریتانیایی به علت شدیدیت در ناحیه ستون فقرات، تور کنسرت هایش را لغو کرد.

لغو تور کنسرت آزی ازبورن

جان مایکل «آزی» آزبورن (به انگلیسی: John Michael “Ozzy” Osbourne) (متولد ۳ ۱۹۴۸) که با نام هنری آزی یا آزی آزبورن می‌شود، خواننده، ترانه‌سرا، بازیگر و شخصیت تلویزیونی سرشناس بریتانیایی بریتانیایی شناخته می‌شود.

دهه ۷۰ میلادی با نام مستعار «شاهزاده تاریکی تاریکی تاریکی تاریکی تاریکی تاریکی تاریکی اصلی گروه هوی متال متال بلک سبث فعالیت میکرد. از او (و گاهی از لمی) به عنوان «پدرخوانده هوی متال» یاد می‌شود. مطمئنیت شدید آزی ازبورن باعث شد تا این هنرمند تور کنسرت هایش را لغو کند.

آزی ازبورن پایه‌گذار فستیوال سالیانه ازفِست است که در آن گروه های هوی متال موسیقی اجرا می شود. این خواننده بیانیه‌ای رسمی که در توییتر شخصی خود کرد، تصمیم خود توضیح داد و از هوادارانش عذرخواهی کرد:

زمانی که می‌دانید، چهار سال پیش بزرگی داشتم که در آن ستون فقراتم آسید. تنها هدف من در این مدت بازگشت به صحنه بود. صدای آوازم خوب است؛ اما با این حال، پس از سه عمل، بدنم همچنان از نظر ضعیف است.

این نوازنده نوشت:

هرگز تصور نمی‌کردم روزهای تور من به این شکل به پایان برسد. تیم من در حال حاضر ایده‌هایی را در آن می‌دهد بدون نیاز به سفر از شهر به شهر و به کشور اجرا کنم.

بیوگرافی آزی ازبورن

لغو تور کنسرت آزی ازبورن

ازبورن طی حرفه‌ای‌اش همیشه با رایج‌های مختلف به عنوان و شیطان‌پرست معرفی شده‌است. او بر موسیقی هوی متال داشته است. از آزی در جایگاه خواننده بلک سبث با عنوان شاهزادهٔ متال (شاهزاده تاریکی) می شود.

آزی در ۱۹۹۳ و برای آهنگ «من نمی‌خواهم دنیا را تغییر بدهم بدهم جایزه گرمی بهترین اجرای متال متال متال متال متال اجرای اجرای اجرای اجرای اجرای اجرای اجرای اجرای اجرای در سال ۱۹۷۱ آزی در یک کلوپ شبانه با تلما رایلی که در آن‌جا کار می‌کرد آشنا شد. آن‌ها در ژوئیه همان سال با هم ازدواج کردند. تلما یک پنج ساله به نام الیوت کینگزلی از قبل خود داشت (الیوت به عنوان خوانده آزی از همسر اولش می‌شود و در حال حاضر حاضر بازیگر تئاتر است).

آزی و در سال 1972 صاحب یک دختر نام جسیکا و صاحب یک پسر به نام لوییز.آزی و تلما در سال 1982 از هم جدا شدند.

ازبورن مشکلاتی مانند خوانش پریشی و اختلال کم توجهی – بیش‌فعالی و مشکلات از این دسته بزرگ. به دلیل گرایش به روی صحنه آمدن در مدرسه به فعالیت‌هایی اپرای کمدی و اپرای کمر،اة پ.

زمانی که در چهاردهمین اولین حادثه موفق بیتلز را از طرفداران این گروه شنیدیم. او تو را دوست دارد بیتلز را دلیل موزیسین خود می‌داند. او در مستند سال ۲۰۱۱ خدا آزی ازبورن را بیامرزد گفت:

همان لحظه‌های آهنگ «او تو را دوست دارد» را فهمیدم برای باقی عمرم می‌خواهم یک راک‌اِستار.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا