اخبار روز سینما

آرایش و پوشش عجیب ادا اژه بازیگر زن زیبای ترک + [زمان پخش فصل جدید سیب ممنوعه]

عکس های جنجالی ادا اجه (ادا ایس)

بیشتر بخوانید:

ویدیوی لو رفته و خنده دار از هانده ارچل درحال خمیازه کشیدن

شات های جدید هانده ارچل با لباسی از جنس تور و به شکل پروانه بر تن

عکس های جنجالی ادا اجه

ادا اجه در برنامه ماسکه تو کی هستی؟ (ماسکه کیمسین سن)، به عنوان هیئت داوران حضور داشت. او در هر قسمت استایل قابل توجهی را برای پوشش خود انتخاب کرد. در ادامه می‌توانید تصاویر مرتبط با استایل او را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید:

زمان پخش فصل جدید سریال سیب ممنوعه از شبکه جم تی وی

استایل عجیب ادا اجه

استایل عجیب ادا اجه

اِدا اولین حضورش را با یک پیراهن نیمه دکلته سبز آغاز کرد. پیراهنی که لایه دوخته شده و روی کمر شده بود، لایه رویی یک طرف به صورت مورب دنباله دار است. در ادامه به بررسی هر استایل، در قسمت‌های مختلف پرداخت.

خبر فوری: دو گلوله به سر پسر ماهسون کیرمیزی گول اصابت کرد!

قسمت اول

عکس های جنجالی ادا اجه
عکس های جنجالی ادا اجه

اِدا اولین حضورش را با یک پیراهن نیمه دکلته سبز آغاز کرد. پیراهنی که لایه دوخته شده و روی کمر شده بود، لایه رویی یک طرف به صورت مورب دنباله دار است. اِدا اجه به خوبی می‌داند چه مدل لباس‌هایی به او می‌آید.

گویا اِدا پوشیدن دسته‌های توری، علاقه‌مندی به ظاهرش از فردی باشد که جذابیت آن را مدیون یک پیراهن زیبای مجلسی است و کمی خاص به نظر می‌رسد. گردنبند چوکر آن دسته اکسسوری‌هاییست که با لباس‌های ترکیبی جدا ناپذیر است که دست‌بندی که روی دست بسته شده یکسان هستند. گردنبند با گوشواره‌های توپی بلند دو شده است.

عکس های جنجالی ادا اجه
عکس های جنجالی ادا اجه

با گذشت بیش از نیم قرن، این مدل موی کلاسیک دهه 1950، کماکان پرطرفدار است. آرایش سَبُک و مات صورت گزینه درست برای این استایل است. تنها چیزی که شاید به نظرتان از مد افتاده باشد، تنها سایه براق رنگ است، در نهایت این به سلیقه شماست که در مجموع چه نمره‌ای به این استایل استایل است.

آرایش خاص ادا اجه

تصاویر لو رفته از استایل عجیب بازیگر زیبای ترک
آرایش خاص ادا اجه

در قسمت دوم او با یک لباس مشکی ورنی با طرح پوست ماری بود. لباس مشکی با تضادی که با پوست سفید زیبا جلوه می کند اما این کافی نیست. شما هم این نکته را می‌دانید پیراهن مشکی دکلته وجود پفی عروسکی که، به تنهایی نمی‌تواند جلوه کند به آیتمی که جذابیت این لباس مشکی براق را بهتر است نشان دهد.

اِدا با نظر گرفتن این نکته، دستکش توری نارنجی رنگی را انتخاب کنید که بهترین گزینه برای زدودن یکرنگی لباس است. جواهراتی هم که ایدا با سلیقه به خود آویخته نیز به خاطر توجه به همین نکته است. گوشواره و دستبند با نگینهای بلوری و سیاه و انگشترهایی که از روی دستکش به خوش.

تصاویر لو رفته از استایل عجیب بازیگر زیبای ترک
آرایش خاص ادا اجه

مورد دیگری که در این استایل می‌کنید، به جزئیات توجه کنید. میکاپ مینیمال اِجه با خط چشم نارنجی که احتمالا رنگ دستکش‌ها هماهنگ شده و زیبایی را با رنگ چشم‌ها نیز تناسب خوبی با استایل او کرده است. مدل قالب‌های ساده استایل او را به تناسبی که با پیراهن دکلته‌اش دارد، تکمیل می‌شود.

کت و شلوار فسفری

تصاویر لو رفته از استایل عجیب بازیگر زیبای ترک
عکس های جنجالی ادا اجه

از استایل‌های او در سریال سیب ممنوعه که کمد لباس اِدا برای انواع سِت کت و شلوار و نیم باشد. این سِت فسفری نیز یکی از آنهاست که بیش از هر دست لباسی به آن‌ها اعتماد دارد.

در این اِدا می‌خواهد این مفهوم را می‌خواهد که قرار باشد یکنواختی را استایل خود پیش بگیرید، با رنگ نئونی آن را از حالتی ساده و دم دستی خارج کنید و به یک استایل استایل شیک مد روز تبدیل کنید. از مدل دوخت کت و شلوار رسمی است که به عنوان لباس طراحی نشده است. گل سینه‌هایی که به یک طرف یک کت وصل شده و به تجمل لباس اضافه کرده‌اند.

تصاویر لو رفته از استایل عجیب بازیگر زیبای ترک
عکس های جنجالی ادا اجه

موردی که میکاپ ساده و قالب استایلهای اِدا اغراق می‌کند، خط چشم فسفری به تک رنگی ظاهر استایل دارد. این یکنواختی از نوار فسفری که به دست دم اسبی شده اِدا بسته شده نیز به چشم می. مدل موی دم اسبی با کت و شلوار نیز یکی از ترکیب‌های متداول در دنیای مد است. آیا شما با این شیوه لباس پوشیدن موافق اِدا هستید؟

کت و شلواری پر زرق و برق

تصاویر لو رفته از استایل عجیب بازیگر زیبای ترک
عکس های جنجالی ادا اجه

در این قسمت اِدا اِجه به عنوان ستاره می‌درخشد. با این که هم به یک دست از کت و تکیه کرده، اما طرح هفت رنگ لباس آنچنان خیره کننده است که ناخواه چشم از او برنخواهد برن.

اِدا این دیگر به گردنبند چوکر بسنده نکرده گردنبندهایی با سایزها و اشکال متفاوت به گردنش انداخته است. شما هم فکر می کنید این حجم از زیورآلات کمی سنگین است؟

تصاویر لو رفته از استایل عجیب بازیگر زیبای ترک
عکس های جنجالی ادا اجه

مدل موی جالب آدا نیز برازنده این استایل است. این مدل موها را از حاشیه صورت جمع، علاوه بر تنوعی که مدل موها داده، ظاهر بانمکی برای داور زیبای مسابقه نقابدار تو کی هستی ایجاد کرده است. موردی که اولین استایل او اشتباه به می‌رسید، در این استایل درست به جاست (سایه براق همرنگ لباس).

تاج جذاب ادا

عکس های جنجالی ادا اجه
عکس های جنجالی ادا اجه

یکی دیگر از استایل‌های ادا اژه در این استایلی است که در آن زیاد اکسسوری‌ها باعث انتقاد از کاربران می‌شود. این بازیگر قسمتی از این برنامه تاج بزرگی سر گذاشته بود و برای تاج بیشتر جلب توجه کرد، را روی بنفش رنگ گذاشته بود.

رنگ مو تاج او به شدت جلب توجه می کند، اما انگار همین میزان توجه برای ادا اجه کافی نبود لباسی پر زرق و برق هم برای او انتخاب کرده بود. لباسی که رنگی مشابه رنگ رنگ او داشت و پولکهای روی آن، ادا اجه را درخشان میکرد. میکاپ صورت رنگ لاک‌ها، گردنبند و دیگر در استایل این بازیگر در پر زرق و برق‌ترین حالت ممکن بود.

کت شلوار تصویر جالب

تصاویر لو رفته از استایل عجیب بازیگر زیبای ترک
عکس های جنجالی ادا اجه

لباس دیگری ادا اژه در این برنامه پوشیده بود کت و شلوار خاص به برند فردی اعلام کنید که با جواهرات و اکسسوری‌ها به کار رفته در این بازیگر نقش بسته است.

یکی از آیتم‌های این استایل، اکسسوری دارای اجه بود که بسیار زیبایی سر شانه‌های لباس بود. میکاپ صورت اژه در این استایل، مطابق رنگ‌های لباس‌های انجام شده در آن رنگ‌های استفاده شده بود.

زمان پخش سریال سیب ممنوعه

سریال سیب ممنوعه هر دوشنبه شب ساعت 21:30 از شبکه فاکس ترکیه پخش می شود. دوبله آن نیز از کانال جمتی‌وی به نمایش در میآید. با رجوع به مطالبی که در ادامه پیوست شده، از زمان پخش فصل ششم سریال سیب ممنوعه از کانال ترکیه و زمان پخش دوبله فارسی آن معلوم شوید:

بیوگرافی ادا اجه

تصاویر لو رفته از استایل عجیب بازیگر زیبای ترک
بیوگرافی ادا اجه

اِدا اِجه بازیگر سرشناس ترکیه‌ای متولد سال ۱۹۹۰ در رشته روانشناسی از دانشگاه فارغ‌التحصیل شده است. او بازیگری از سال ۲۰۰۴ در یک فرعی شروع کرد و در سریال و فیلم سینمایی بازی کرده است.

یکی از سریال‌هایی که اِدا در نقش اصلی داستان را بر عهده دارد سریال سیب ممنوعه . یکی از مواردی که این سریال نظر همگان را به سمت خود کشیده است، لباس و استایل کاراکترها از جمله نقش است.

اِدا با بازی خوبش در این سریال آمده است طرفداران زیادی پیدا کند. چند وقت پیش برنامه‌ای به نام Maske Kimsin Sen یا نقابدار کی هستی ساخته و پخش می‌شود که ادا اجه در آن به عنوان داور حضور یافت.

اخبار بیشتر:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا