اخبار روز

ثبت نام خودرو وارداتی چانگان Cs35 بدون قرعه کشی آغاز شد/ آدرس سایت ثبت نام

به گزارش پی ام آپ، خودرو‌های پیش فروشی وارداتی با استفاده از سیستم یکپارچه با ماشین شاسی بلند چینی چانگان CS 35 پلاس محصول سال 2023 شروع شد.

در ادامه میخواهیم به بررسی شرایط اولین ثبت نام خودروهای وارداتی بررسی کنیم. بر اساس این اطلاعیه موعد تحویل این خودرو‌های SUV وارداتی فقط 90 روز است.

شرایط ثبت نام سایپا برای فروش فوری چانگان 35 CS به شرح زیر است:

1- محدودیت کد ملی برای ثبت نام اعمال می شود و هر کد ملی فقط می تواند یک خودرو ثبت نام کند.

2- حداقل سن متقاضیان خرید خودرو 18 سال می باشد.

3- متقاضی در 48 ماه گذشته نزد خودروسازان اقدام به ثبت یا صدور فاکتور خودرو نکرده است.

4- امکان ثبت نام برای متقاضیان دارای پلاک فعال وجود ندارد.

5- امکان صلح (خرید انصرافی) و انتقال خودرو به عنوان وکالتی وجود ندارد.

6- چنانچه اطلاعات متقاضی در هر یک از مراحل ثبت نام تا تحویل خودرو نادرست یا ناقص تشخیص داده شود، ثبت نام خودروی وارداتی چانگان باطل می شود.

شرایط ثبت نام خودروهای وارداتی به ویژه چانگان سی اس 35 پلاس

به اطلاع متقاضیان خرید خودرو چانگان 35+CS می‌رسد که در اسفند ماه ۱۴۰۲ در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی، ثبت‌نام و انتخاب اولیه خودروها را بر اساس اولویت‌بندی انجام شده توسط وزارت حریم خصوصی انجام دادند.

اسامی برندگان پیش فروش چانگان سایپا از طریق پیامک اعلام شد و ثبت نام کنندگان خودروهای وارداتی چانگان می توانند مراحل ثبت نام خود را تکمیل کنند.

ثبت نام کنندگان خودروهای وارداتی از سامانه یکپارچه که برای آنها پیامک واریز پرداخت ارسال شده است، می توانند با مراجعه به سایت فروش سایپا به نشانی https://saipa.iranecar.com/ مراحل ثبت نام خود را تکمیل کنند.

ثبت نام خودرو وارداتی چانگان Cs35 بدون قرعه کشی آغاز شد/ آدرس سایت ثبت نام

جریمه انصراف پیش فروش چانگان سایپا

بر اساس اطلاعیه شماره یک مندرج در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی، انصراف از مشارکت در پیش فروش چانگان در صورت انعقاد قرارداد قطعی معادل پرداخت جریمه معادل 5 درصد قیمت پایه است. خودرو به شرکت وارد کننده در روش فروش فوق العاده سایپا از زمان واریز تا زمان تحویل خودرو سود مشارکت صفر خواهد بود.

 

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا