اخبار روز سینما

جذاب ترین فیلم و سریال هایی که آخر این هفته می توانید تماشا کنید!/ از دانی براسکو تا افلاطونی

این آخر هفته قصد داریم فیلم کلاسیک Donnie Brasco، یک انیمه جذاب، یک فیلم عالی و سریال کمدی جدید Platonic را ارائه کنیم

 

آل پاچینو یکی از بازیگران برجسته و محبوب دنیای سینما به شمار می‌رود که به تازگی به جمع بازیگران فیلم مودی (Modi) اضافه شده است، فیلمی که سکان کارگردانی آن را جانی دپ در دست دارد. در حالی این دو بازیگر بااستعداد با یکدیگر همکاری می‌کنند که قبلا سابقه نقش‌آفرینی در کنار یکدیگر را داشته‌اند. جانی دپ و آل پاچینو در فیلم دانی براسکو (Donnie Brasco) در کنار یکدیگر نقش‌آفرینی کردند، فیلمی که در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت.

در ادامه این مطلب از مجموعه «این آخر هفته کدام فیلم ها و سریال ها را ببینیم؟» به معرفی انیمه کلاسیک و معروف Perfect Blue، فیلم کلاسیک و درخشان There Will Be Blood با بازی دنیل دی می پردازیم.

فیلم دانی براسکو

فیلم دونی براسکو "آخر این هفته چه فیلم ها و سریال هایی را ببینیم؟ از دانی براسکو تا افلاطونی"
فیلم دونی براسکو

عوامل ساخت و ساز“Donnie Brasco” یک فیلم درام جنایی محصول سال ۱۹۹۷ به کارگردانی مایک نیول و نویسندگی پل آتاناسیو بر اساس کتابی غیرداستانی به نام دانی براسکو: زندگی مخفی من در مافیا است. محصول سال 1988، نوشته جوزف دی پیستون و ریچارد وودلی.

داستان و بازیگران: فیلم “Donnie Brasco” بر اساس داستان زندگی یک مامور مخفی FBI به نام Piston با بازی جانی دپ است که در دهه 1970 تحت عنوان یک دزد جواهرات از ساحل Vero به خانواده جنایتکاران Bonanno در شهر نیویورک نفوذ می کند. فلوریدا دونی براسکو را منصوب کرد. در همین حین، براسکو اعتماد مردی مسن به نام لفتی روجیرو با بازی آل پاچینو را جلب می کند. با این حال، وقتی براسکو عمیق‌تر و عمیق‌تر به درون اوباش می‌رود، متوجه می‌شود که در حال عبور از مرز بین جنایتکار بودن و یک مامور فدرال است، در حالی که دوستش Lefty را به مرگ حتمی سوق می‌دهد.

چرا باید فیلم «دونی براسکو» را تماشا کرد؟ فیلم «دونی براسکو» دو ستاره برجسته دارد و جدای از آن، این فیلم در مقابل بودجه 35 میلیون دلاری توانسته به فروش قابل توجه 125 میلیون دلاری در گیشه دست پیدا کند. علاوه بر این، این فیلم نقدهای مثبتی دریافت کرد و نامزد جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی شد.

دونی براسکو پرتره ای صریح و ظریف از زندگی در دنیای جنایات سازمان یافته است که آل پاچینو و جانی دپ در نقش های اصلی آن بازی می کنند. این اثر یک تریلر متراکم، هوشمند و سخت کوش به حساب می آید که مطمئنا می تواند شما را درگیر تماشای آن کند.

انیمه آبی تمام عیار

انیمیشن آبی بدون درز "آخر این هفته چه فیلم ها و سریال هایی را ببینیم؟ از دانی براسکو تا افلاطونی"
انیمه آبی کامل

عوامل ساخت و ساز: انیمه Full Blue اثری در ژانر روانشناختی و هیجان انگیز است که در سال 1997 به اکران سینما درآمد. این انیمه به کارگردانی ساتوشی کن و بر اساس رمان گرافیکی Perfect Blue: Complete Metamorphosis نوشته یوشیکازو تاکوچی ساخته شده است. .

بازیگران داستان و صدا: انیمیشن «آبی خالص» داستان یکی از اعضای یک گروه بسیار محبوب ژاپنی را روایت می کند که برای تمرکز بیشتر روی بازیگری، خوانندگی را کنار می گذارد. با این حال، شخصی مدام او را تعقیب می کند، در حالی که قتل های مختلفی در اطراف او اتفاق می افتد و این نیز باعث می شود که او کم کم کنترل خود را بر واقعیت از دست بدهد. جونکو ایوائو، ریکا ماتسوموتو و شیهو نیاما از جمله صداپیشگان این اثر هستند.

چرا باید انیمه True Blue را تماشا کنید؟ انیمه “True Blue” ممکن است بیش از حد سبک باشد، اما رمز و راز در مرکز داستان آن همیشه قانع کننده و جذاب به نظر می رسد، در حالی که جلوه های بصری نیز جالب و زیبا هستند. این اثر واقعاً به دلیل تلاش برای ارائه چیزی متفاوت در این ژانر شایسته ستایش است. انیمه «آبی کامل» چه از نظر فیزیکی و چه از نظر احساسی به شدت خشن است و اثری است که تأثیرات قابل توجهی بر روان شما می گذارد و شما را برای مدتی به فکر فرو می برد.

فیلم خون به پا خواهد شد

فیلم خون خواهد بود "آخر این هفته چه فیلم ها و سریال هایی را ببینیم؟ از دانی براسکو تا افلاطونی"
فیلم خون خواهد بود

عوامل ساخت و ساز: فیلم «خون بلند خواهد شد» اثری حماسی، دراماتیک و تاریخی به نویسندگی و کارگردانی پل توماس اندرسون است که در سال 2007 روی پرده های سینما عرضه شد. اندرسون فیلمنامه این اثر را تقریبا بر اساس رمانی به نام نفت نوشته آپتون سینکلر در سال 1927 نوشت.

داستان و بازیگراندانیل دی لوئیس در «خون به پا خواهد شد» در نقش دانیل پلین ویو، معدنچی که در اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم به تجارت نفت تبدیل شد، در تلاشی بی‌رحمانه برای رسیدن به اوج بازی می‌کند. رونق نفت در جنوب کالیفرنیا است. پل دینو، کوین جی اوکانر، سیاران هیندز و دیلون فریزر از دیگر بازیگران این نمایش هستند.

چرا باید فیلم «خون به پا خواهد شد» را تماشا کرد؟ فیلم The Will Be Blood یکی از بهترین فیلم های قرن بیست و یکم به شمار می رود که دنیل دی لوئیس توانست جوایز متعددی را برای ایفای نقش خود از جمله اسکار بهترین بازیگر مرد، گلدن گلوب، ایفتا و جوایز مختلف دریافت کند. . دیگران. .

«خون خواهد بود» که توسط بسیاری به عنوان یک شاهکار توصیف می‌شود، یک حماسه جذاب و دیدنی است که با بازی درخشان دنیل دی لوئیس در نقش اصلی به نمایش می‌رود. در کنار او، پل دینو نیز توانسته در نقش خود به خوبی ایفای نقش کند. در این میان این فیلم بهترین اثر پل توماس اندرسون کارگردان تا به امروز محسوب می شود.

سریال افلاطونی

سری افلاطونی "آخر این هفته چه فیلم ها و سریال هایی را ببینیم؟ از دانی براسکو تا افلاطونی"
سری افلاطونی

عوامل ساخت و ساز: سریال پلاتونی اثری در ژانر کمدی است که توسط فرانچسکا دلبانکو و نیکلاس استولر ساخته شده و به تازگی پخش آن از سرویس آنلاین اپل تی وی پلاس آغاز شده است.

داستان و بازیگران: سریال «پلاتونی» داستان دو دوست صمیمی دوران کودکی را روایت می کند که حالا بزرگ شده اند و پس از مدت ها دوری دوباره همدیگر را ملاقات می کنند. حالا آنها سعی می کنند دوباره با هم ارتباط برقرار کنند و بتوانند شکاف بین خود را در این سال ها پر کنند. ست روگن و رز برن نقش های اصلی این سریال را بازی می کنند.

چرا باید سریال «افلاطونی» را تماشا کرد؟ سریال «پلاتونی» از بازیگران برجسته و درخشانی در نقش های اصلی خود استفاده می کند و جذابیت بین آنها نیز تماشای این سریال را برای بینندگان و به خصوص طرفداران آن بسیار لذت بخش و سرگرم کننده کرده است. این در حالی است که علیرغم نوسانات جسورانه ای که دارد، این سریال به لطف رابطه جنجالی ست روگن و رز بیرن، یک سریال کمدی جذاب و ایده آل محسوب می شود.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا