اخبار روزاخبار قیمت ها

بانک ها دیگر حساب وکالتی باز نمی کنند!

بر اساس اطلاعیه مندرج در سامانه یکپارچه عرضه خودرو؛ متقاضیان می توانند تا ساعت 24 روز جمعه 29 اردیبهشت ماه ماه نسبت به افتتاح حساب نیابتی 100 میلیون تومانی به نام سازمان حمایت در یکی از 26 بانک اعلام شده اقدام کنند و پس از گذشت زمان ذکر شده نسبت به شروع فرآیند انتخاب خودرو اقدام کنند. .

بر این اساس تنها متقاضیان واجد شرایط که اطلاعات آنها از سوی بانک ارسال شده است می توانند از تاریخ 12 لغایت 20 خردادماه نسبت به ثبت نام اولیه در سامانه www.esalecar.ir نسبت به تشکیل لیست انتظار خودروهای درج شده اقدام کنند.

در مرحله دوم عرضه خودرو در سامانه یکپارچه، 4 خودروساز محصولات خود را عرضه کرده اند که اسامی خودروهای عرضه شده توسط خودروسازان داخلی به شرح زیر است:

سایپا: مدل کوییک جی ایکس، کوییک اتوماتیک، ساینا اس اتوماتیک، کوییک آر جی ایکس مدل، شاهین، شاهین اتوماتیک، ساینا مدل جی ایکس، ساینا اس و اطلس

مدیران خودرو: Arizo 6 Pro، Arizo 8 Pro، X 55 Pro، X 22 Pro Automatic، X 22 Pro Gear و Arizo 5 Turbo

موتورهای فردا: فردا SX 5، فردا T 5 و سوبا M 4

موتور کرمان: Cat S 3، Cat J 4، Cat J 7

من باید بگویم؛ گروه صنعتی ایران خودرو در این مرحله محصولی را روانه بازار نکرده است.

با نظارت سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، فاز دوم طرح عرضه یکپارچه خودروهای ملی بر اساس فرآیند نوبت دهی با هدف عرضه گسترده و شفاف خودروهای ملی از نظر افزایش در حال اجرا است. و تثبیت جریان تولید خودرو در سال 1402 و همچنین برنامه ریزی برای افزایش مستمر تولید.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا